Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #1 Skrevet 2. juli 2013 Hva gjør dere med håret deres? Må dere rette, krølle e,l? Jeg kan ikke gå ut med vått hår, for når det tørker ser det helt herja ut.. Har krøller,fall og rett hår om hverandre.. bare stooort!! Men når jeg ser andre jenter, virker det som det kanskje er normalt å bruke litt tid på å fikse håret? Jeg setter det ofte opp i en dott.. og dett er dett.. hadde nok følt meg bedre hvis jeg gadd å sette av litt tid for å fikse det Anonymous poster hash: 13a85...952
DaTuMa Skrevet 2. juli 2013 #2 Skrevet 2. juli 2013 Jeg ordner håret kanskje en gang i uka. Resten av dagene går jeg med det i strikk eller en topp....ikke så veldig spennende. Når jeg "ordner" håret har jeg det løst med noe skum e.l. og tar luggen i en spenne eller klype (sparer til lang)
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #3 Skrevet 2. juli 2013 Har aldri stylet håret. Har helt rett og veldig langt hår og går bestandig ut med hestehale. Føler meg dritkjedelig... Hjemme går det i en dott! Anonymous poster hash: 1312e...99f
BareMas Skrevet 2. juli 2013 #4 Skrevet 2. juli 2013 Hårspray er et must her, ellers ser jeg ut som en hund okke som! Men å påstå at jeg bruker tid på å style håret, blir feil, jeg bruker tid på å få tjafset vekk fra ansiktet
MammantilNurket Skrevet 2. juli 2013 #5 Skrevet 2. juli 2013 Bruker ikke tid på styling av hår. eier en hårføner, men bruker den aldri. har ikke rettetang etc.heller. Jeg børster og har i litt olje. Har det i flette, hestehale (hadde faktisk sløyfe i hestehalen i helgen!), i topp med eller uten "dough nut", hengende løst eller satt bort med en spenne bak osv. Tar maks fem minutter, men synes det er liten vits i å ha langt hår hvis det skal gjemmes bort i en "dott". Liker veldig godt å ha spenne® med blomster i håret for tiden
♥ anonym♥ Skrevet 2. juli 2013 #6 Skrevet 2. juli 2013 (endret) ® .. bare tester edit: det funket :-) Endret 2. juli 2013 av ♥ anonym♥
Fruen i huset Skrevet 2. juli 2013 #7 Skrevet 2. juli 2013 Jeg føner håret etter jeg har vasket det. Da ser det fint ut uansett. Retter det ut en sjelden gang. Krøller det ALDRI. Om jeg ikke har føna håret MÅ jeg rette det ut. Ser ikke ut ellers.
Elsker livet Skrevet 2. juli 2013 #8 Skrevet 2. juli 2013 Retter det altfor ofte, føner det enda oftere (9 av 10 ganger) har i ett eller annet for å beskytte mot varme. Har relativt krøllete ( litt store bølger, som blir korketrekkere i duskregn) og frizzy hår som varierer etter luftfuktigheten. Skulle ønske jeg hadde rett hår som bare kunne lufttørke. Gjør jeg ingenting syns jeg det ser veldig ustelt ut.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #9 Skrevet 3. juli 2013 Styler nesten aldri håret - bare hvis jeg skal noe spesielt om kvelden kombinert med noen rolige timer på ettermiddagen jeg kan bruke på å dolle meg. Vil jeg føle meg ekstra fin til hverdags eller fest drar jeg til frisøren og får han til å style meg Jeg vasker håret kanskje tre ganger i uken, lar det lufttørke en liten stund (det blir langt fra tørt, men jeg lar det henge til det er mer fuktig enn vått), og så setter jeg det opp i en rask knute. Utover dagen tørker det gjerne til fine bølger og da kan jeg finne på å ha det løst en stund eller sette det opp i hestehale. Om natten sover jeg med flette. Anonymous poster hash: dc8ef...4c6
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #10 Skrevet 3. juli 2013 Ja, jeg pimper både hår og tryne hver dag. Klarer ikke å føle meg vel uten. Anonymous poster hash: 5cea6...a00
3 er nok! Skrevet 3. juli 2013 #11 Skrevet 3. juli 2013 Har hår som deg, HI. Vet aldri om det er rett, bølgene eller krøllete. Det blir en overraskelse hver dag jeg står opp eller etter jeg har dusjet. Men jeg orker ikke gjøre noe med det, bruker stort sett hårstrikk eller klype.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #12 Skrevet 3. juli 2013 Nei. Jeg dusjer og vasker håret hver morgen, håndkletørrer det, sprayer saltvannsspray i det og grer det. Så drar jeg fingrene gjennom det noen ganger mens det tørker på vei til jobb. Thats it. Sminker meg også svært sjeldent. Det skjer bare hvis jeg føler meg ekstra ille om morgenen. Anonymous poster hash: 9a936...9cb
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #13 Skrevet 3. juli 2013 Har kort, kort hår. Rufser det til med litt voks....og klar til å gå. Utrolig praktisk Anonymous poster hash: 6068d...689
Tigerpote Skrevet 3. juli 2013 #14 Skrevet 3. juli 2013 Jeg har langt,glatt oppklippet hår. Jeg bare børster det og klemmer i litt hårskum, og lar det enten henge eller setter i en spenne eller har det i en klassisk hestehale. Vasker det også innimellom da :-)
Tigerpote Skrevet 3. juli 2013 #15 Skrevet 3. juli 2013 Jeg har langt,glatt oppklippet hår. Jeg bare børster det og klemmer i litt hårskum, og lar det enten henge eller setter i en spenne eller har det i en klassisk hestehale. Vasker det også innimellom da :-) På sommeren lar jeg det bare lufttørke, på vinteren føner jeg det tørt.
Trultemor85 Skrevet 3. juli 2013 #16 Skrevet 3. juli 2013 Her går det som regel i hestehale eller slett noen ganger litt annerledes hestehale, på siden, med flette eller noe. Men er ikke så "stylete" av meg kan du si
Light of my life Skrevet 3. juli 2013 #17 Skrevet 3. juli 2013 Vasker det hver 2-3 dag (laangt hår) og da føner jeg det helt glatt. Når jeg ikke vasker setter jeg det opp i klype eller en ellerannen topp med litt hårspray. Bruker ikke lang tid, men liker å se velstelt ut.
Salomine Skrevet 3. juli 2013 #18 Skrevet 3. juli 2013 Har veldig langt hår men med pannelugg. Vasker det og der henger det til det er tørt. Så styler jeg panneluggen litt, bruker hårspray samt sånn "pulver" (husker ikke hva det heter), i hårrøttene på panneluggen så den løfter seg litt. Med ei lita jente på 8 mnd så blir det enklest å bare samle det lange i hestehale, ellers haler og drar hun i det hele tiden. Så det har vært min frisyre siden fødselen, og regner med det blir det en tid til fremover.Vasker håret ved behov. Alt fra en gang i uka til hver annen dag
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #21 Skrevet 3. juli 2013 Style håret er vel å ta masse hårspray i det? Anonymous poster hash: 0d565...3e2
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #22 Skrevet 3. juli 2013 Ja, jeg pimper både hår og tryne hver dag. Klarer ikke å føle meg vel uten. Anonymous poster hash: 5cea6...a00 Så vakkert språk gitt Jeg har ikke tid eller krefter til å "pimpe" meg opp hver dag. Da får mannen heller synes jeg er kjedelig. Han ser forresten ikke forskjell og legger ikke merke om jeg er sminket eller ikke. Siste uka har han avvist meg i sexy undertøy og sminke, og tent på meg i dongeribuksa. Skjønner ikke den mannen der ja Anonymous poster hash: d0811...61c
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #23 Skrevet 3. juli 2013 Har dreads, så det trengs ikke så mye styling. Vasker, sprayer og smører håret da, hvis det teller, men det er ikke hver dag. Går med det i en stor ball bak eller på toppen av hodet, knyter halvparten i bakhodet eller går med det løst. Det fine med dreads er at det ikke er så nøye hvordan hvert hårstrå ligger Anonymous poster hash: aa317...2d2
Ms Moose Skrevet 3. juli 2013 #24 Skrevet 3. juli 2013 Hvis å style innebærer å se i speilet og geipe oppgitt før børsta kansje blir dratt gjennom et par ganger.
Mikkemafian Skrevet 3. juli 2013 #25 Skrevet 3. juli 2013 Style håret, hva er det? Enig med venter! Jeg stylet håret i 1999. Da måtte jeg fordi jeg hadde kort hår. Har siden fått lengde på håret, og nå er det enten løst etter i en topp..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå