Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #1 Skrevet 2. juli 2013 Min lege har sendt henvisning dit for et par uker siden . Noen som vet gangen videre? Hvor lang tid må jeg regne med å vente før jeg hører noe....hvor lang tid må jeg regne med å vente før evt. operasjon? Har bestemt meg for å ta det på en privatklinikk hvis det går mer enn 1 år før jeg er ferdig operert. Noen som har erfaring fra Gjøvik Sykehus ift slankeoperasjon? Anonymous poster hash: 72928...a5e
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #2 Skrevet 2. juli 2013 Hei. Jeg jobber på gjøvik sykehus. Du må først på kurs over noen uker. De tester bla psyken din og om du er motivert. Du skal og gå ned en del kilo for å minske leveren din. Det for å unngå komplikasjoner. Pr dags dato er ventetid fra henvisning til opr 64 uker ( offentlig venteliste på nett). Vi har lave komplikasjonstall, men det er jo en operasjon som kan gi en del komplikasjoner. Kirurgene er flinke og har jobbet som gastrokirurger i mange år. Lykke til. Anonymous poster hash: 8d658...bf1
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #3 Skrevet 2. juli 2013 Tusen takk for svar! Jeg var redd for at det var så lenge ja.... Tror jeg kontakter en privat klinikk stedet. Nå som jeg har bestemt meg, vil jeg ikke sette livet mitt på vent lenger enn nødvendig. Anonymous poster hash: 72928...a5e
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #4 Skrevet 2. juli 2013 Men ring og spør. Kan hende det hjelper å mase litt :-). Tror det offentlige er mye mer grundig i førutredning enn private. Kursene går over flere uker og du må i møte med forskjellige yrkesgrupper. De har fått til ett veldig bra opplegg. Anonymous poster hash: 8d658...bf1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå