Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #1 Skrevet 2. juli 2013 Lei lei lei lei leeeeeiiii... Føles som dette svangerskapet aldri skal ta slutt, de siste 7 ukene føles helt evinnelige, og jeg har bare lyst å gå i dvale til fødselen starter (men den har jeg faktisk lyst å få med meg ) Har vært så positiv og glad hele veien til tross for et veldig tungt svangerskap med kvalme, svimmelhet, sterk bekkenløsning etc, og egentlig er ingenting forandret nå, vektøkningen har stagnert så er ikke tyngre selv om magen vokser for hver dag, men all gleden er liksom suget ut av meg... Er det vanlig at man får det sånn mot slutten? Jeg savner den rosa boblen min Kan det være tegn på at jeg får fødselsdepresjon? Akkurat nå gleder jeg meg nesten ikke til babyen kommer en gang, bare på en mekanisk måte... Anonymous poster hash: 8f4a0...cf7
Mamma til rakkerunge Skrevet 2. juli 2013 #2 Skrevet 2. juli 2013 Helt enig med deg. 33+4.. Dagene snegler av gårde. Alt er tungt, vond rygg etter full dag på jobb, sove dårlig mv. Liten eller ingen glede å spore i meg. Håper på fødsel hver dag, selvom det er aaaaltfor tidlig. Gikk 9 dager over sist, og har lite eller intet håp om fødsel før termin. Tredje trimester er drit. Vil sykmelde meg pga ryggplager og søvnmangel, men tør ikke klage... For gravid er verken en sykdom eller noe annet plagsomt. Bare fantastisk!! Blæææh
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #3 Skrevet 2. juli 2013 Har det på samme måte. 35 uker i morgen og jeg orker bare ikke mer. Mest lyst til å bare gråte meg gjennom de neste ukene. Har i tillegg fødselsangst.. Men orker heller ikke graviditeten lenger. Anonymous poster hash: 8cc95...a2f
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #4 Skrevet 2. juli 2013 Jeg har vært 100% sykmeldt siden begynnelsen av andre trimester, så går jo på veggene av det også. Er helt invalid pga bekkenet, så å tusle seg en liten tur etc er uaktuelt, klarer ikke å kjøre bil heller. Ligger hjemme og depper bare. Frem til nå har jeg lest tusen bøker, men orker ikke det lenger heller. Lese og strikke er det eneste som er noenlunde mulig. TV har jeg ikke sett på på månedsvis, hodepinen takler ikke bevegelig bilde. Idiotene som sier at graviditet ikke er en sykdom burde prøvd å være i min kropp en dag Anonymous poster hash: 8f4a0...cf7
oslofrk Skrevet 2. juli 2013 #5 Skrevet 2. juli 2013 Jeg er også 100% sykemeldt pga bekken og er bare 30+2.. Holdt på å bli ordentlig deppa, men har bestemt meg for å snu tankene. Hver morgen skrur jeg på reiseradioen, legger meg på sofa og later som om jeg har ferie! Jeg tenker på hva jeg ville unnet min beste venninne og serverer feks meg selv jordbær til lunch Jeg prøver å stoppe tankene hver gang de blir for negative og fokuserer på knøttsmå mål og skryter uhemmet av meg selv når jeg når dem vet det høres temmelig Polyanna ut, men det hjelper meg faktisk. Noen som vil prøve?
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #6 Skrevet 3. juli 2013 Uff, får nesten dårlig samvittighet for at jeg begynner å bli lei, for jeg har ikke noen store plager i forhold til noen av dere. Har hatt ferie siden midten av juni (jobber neste uke da). Men merker jeg begynner bli lei halsbrann, sliten rygg og kropp generelt, hovne bein, vekt som bare øker og øker og en mage som av og til føles ut som om den er oppi halsen på meg. Men som sagt; jeg bør kanskje ikke klage... Bra det er en belønning i slutten Håper dere alle får en god og meningsfull dag Anonymous poster hash: 26bd9...221
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #7 Skrevet 3. juli 2013 Jeg hadde det sånn nesten helt til slutten. Nå er jeg 38+6 og kan godt gå et par uker til. Trives som gravid for første gang i svangerskapet. Alt ble bedre for en uke siden ca. Veldig rart. Kanskje du også får et par fine uker på slutten? Anonymous poster hash: d09d6...c24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå