Gå til innhold

Trenger hjelp fra dere damer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle slutte å gi baby mat om natta. Han er 8 mnd, drikker melk etter han har våknet, spiser grøt til frokost, frukt og melk til lunsj, middag, grøt og melk til kvelds og melk i 23 tiden og igjen i 03 tiden.
Jeg synes det virker som om han er kjempe sulten begge gangene han får melk på natta, for han drikker opp nesten hele flaska. Er dette bare gammel vane, eller er det mulig at han faktisk er kjempe sulten midt på natta? (teit spørsmål, er jo umulig for noen av dere å vite det, men uansett)  :blink: 
Når får deres baby siste måltid for dagen og hva spiser de ellers?  :ph34r:

Anonymous poster hash: 860f2...9a9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle slutte å gi baby mat om natta. Han er 8 mnd, drikker melk etter han har våknet, spiser grøt til frokost, frukt og melk til lunsj, middag, grøt og melk til kvelds og melk i 23 tiden og igjen i 03 tiden.

Jeg synes det virker som om han er kjempe sulten begge gangene han får melk på natta, for han drikker opp nesten hele flaska. Er dette bare gammel vane, eller er det mulig at han faktisk er kjempe sulten midt på natta? (teit spørsmål, er jo umulig for noen av dere å vite det, men uansett)  :blink: 

Når får deres baby siste måltid for dagen og hva spiser de ellers?  :ph34r:

Anonymous poster hash: 860f2...9a9

Nå har jeg ikke noen babyen lengre. Men jeg har gitt mine barn "nattmat" så lenge det har virket som de har behov for det. Helsesøster rådet alle til å slutte med melk på natta fra dagen de var 6 mnd. Da trenger de det visstnok ikke. Men tror hun ble litt mer avslappet med årene. Hørtes ikke så bombastisk ut med sistemann.

Jeg har prøvd meg litt frem.Det jeg har gjort er å vanne ut melka gradvis helt til det bare er vann igjen. Har fungert fint hos oss. Etterhvert som melk har blitt mindre smakfull har også interessen avtatt. Dessuten finne du da ut om de faktisk er sultne, eller om det bare er for kos. Men kos (selv om det er natt) er viktig det også når de er så små.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...