Gå til innhold

Babykino - vogn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte meg på babykino i Oslo, men hvor parkerer man vognen? Har skjønt at det ikke er tillatt å ha den med inn i salen bl.a. pga. brannfare.

Bør jeg troppe opp med kun bæresele?


Anonymous poster hash: ad1f9...f24



Anonymous poster hash: ad1f9...f24
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den settes på utsiden av salen. Bagen kan du ta med inn hvis du vil. kos deg! :-)

Skrevet

Ok, var noe sånt jeg håpet på! :)  Og takk for svar!  :D



Anonymous poster hash: ad1f9...f24
Skrevet

Her i Drammen kam vi ta den med inn i salen.

Er sjelden mer enn to-tre mammaer det uansett, så det plenty med plass :-)

Skrevet

Hva om man ikke har bagvogn med sportsvogn? Må man holde ungen hele tiden da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...