Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #1 Skrevet 2. juli 2013 Tenkte meg på babykino i Oslo, men hvor parkerer man vognen? Har skjønt at det ikke er tillatt å ha den med inn i salen bl.a. pga. brannfare.Bør jeg troppe opp med kun bæresele? Anonymous poster hash: ad1f9...f24 Anonymous poster hash: ad1f9...f24
Milliun Skrevet 2. juli 2013 #2 Skrevet 2. juli 2013 Den settes på utsiden av salen. Bagen kan du ta med inn hvis du vil. kos deg! :-)
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #3 Skrevet 2. juli 2013 Ok, var noe sånt jeg håpet på! Og takk for svar! Anonymous poster hash: ad1f9...f24
Caprica Skrevet 2. juli 2013 #4 Skrevet 2. juli 2013 Her i Drammen kam vi ta den med inn i salen. Er sjelden mer enn to-tre mammaer det uansett, så det plenty med plass :-)
Caprica Skrevet 2. juli 2013 #5 Skrevet 2. juli 2013 Hva om man ikke har bagvogn med sportsvogn? Må man holde ungen hele tiden da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå