Gå til innhold

Supernanny på tv2 bliss. Målløs!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jentene på 17 og 14 må passe på 3 lillebrødre hele dagen, får ikke gå på skole så de må undervise seg selv hjemme, gjør alt husarbeidet selv og foreldrene kommer bare hjem og pirker på det de ikke gjør. Ikke gidder moren å bry seg om barna heller :o

Anonymous poster hash: 96410...a11
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser ikke på selv, men hvis det er tilfelle, så har det ingenting i et tvprogram å gjøre, foreldrene burde meldes til barnevernet og barna bør beskyttes i stedet for å bli hengt ut på tv. For det vil jeg si de blir selv om det antagelig kommer godt frem at det er foreldrene som er på villspor her.

Anonymous poster hash: fc5c4...c58
Skrevet

Dette hadde nok det offentlige håndtert i Norge, for å si det sånn.

Huff, nei, det er helt hjerteskjærende. Du ser øynene til de eldste er som tomme svarte brønner, og de stakkars små har det heller ikke godt.

Skrevet

Grusomt. Har ikke tv, så får ikke sett på. Hvordan endte det?

Skrevet

Der besvimte hun også gitt..Stakkars jenter!!

Anonymous poster hash: 53354...586
Skrevet

Der stakkars jentene burde få komme seg ut og gå på vanlig skole. Kun undervisning noen få timer om dagen via nett!

Anonymous poster hash: fc5c4...c58
Skrevet

Der besvimte hun også gitt..Stakkars jenter!!

Anonymous poster hash: 53354...586

Hva sier supernanny om det da?

Anonymous poster hash: 2563d...14d

Skrevet

Jeg syns heller barnevernet enn Supernanny burde ha tatt den saken der. Stakkars unger...

Skrevet

Her ble faktisk jeg sjokkert over at ikke disse barna ble fjernet fra hjemmet sitt umiddelbart. Den eldste jenta så jo direkte syk ut. Stakkars jenter. Og stakkars gutter som trasser for å få kontakt med moren sin og hun bare slenger dem inn på rommet og lar søstrene ta seg av dem fordi hun selv er sliten. 

Anonymous poster hash: b0c06...893
Skrevet

Hva skjedde til slutt da?

Anonymous poster hash: dd6be...6aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...