Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #1 Skrevet 2. juli 2013 Noen som vet om jeg kan gi vanlig havregrøt til baby på 8 måneder? Anonymous poster hash: c8269...4d1
LillaGorilla♥♥ Skrevet 2. juli 2013 #2 Skrevet 2. juli 2013 Klart du kan. Det er det jeg begynner med når jeg introduserer fast føde her i huset- selvlaget hirse- og havregrøt. Havre er full av næring, naturlig søt og har masse jern i seg. Du kan lage den på vann og velge havregryn uten gluten også, om du vil det. Ha gjerne i litt most, kokt pære eller svisker som smakstilsetning.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #3 Skrevet 2. juli 2013 Det som er viktig når de er så små, er at de får nok jern, men hvis du er oppmerksom på det og gir dem andre ting som inneholder mye jern, så er det ikke noe problem i det hele tatt. Anonymous poster hash: 7395e...cad
Light of my life Skrevet 2. juli 2013 #4 Skrevet 2. juli 2013 Havre er kjempesunt og er en av de mest jernrike kornslagene (sammen med Hirse). Kok på vann eller melk og smaksett med noe søtt (banan feks) og eller avokado for ekstra næring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå