Gå til innhold

Er det sant at man har en Mac-pc i flere år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger ny pc. Jeg blir student til høsten, derfor trenger jeg en bærbar pc jeg kan ta meg til skolen og bruke hjemme. Søskenbarnet mitt skryter slik av sin Macbook Air, hun har aldri hatt noen problemer, og hun har brukt den i 3 år allerede. Hun kjente noen som hadde hatt macen sin i 7 år... Er det mulig?? Er den virkelig så bra?
Den er jo ganske dyr, er den verdt det?

Anonymous poster hash: ef2a8...609
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den jeg sitter på i skrivende stund er fra 2005. Funker like fint den, god som gull :-) Apple er best!

Anonymous poster hash: 34e21...189
Skrevet

Mannen min har hatt sin i 7 år, jeg har hatt min i tre nå...

Anonymous poster hash: 09afa...d62
Skrevet

De jeg kjenner, har hatt sine lenge. Jeg, derimot, går i fella ca en gang i året og fortsetter å tro at det finnes en brukbar Windows-PC, men har ennå ikke funnet en som har fungert som jeg ville. Den jeg har hatt lengst, har jeg hatt i nesten 3 år, og da var den så treig at det var vel strengt tatt på overtid...

Anonymous poster hash: b64f7...17d
Skrevet

Jeg har hatt min i 5,5 år. Batteriet varer ikke så lenge lengre og jeg kommer ikke inn på alle nettsteder, men det kan være oss som ikke har tatt alle oppdateringer av programvaren. Må også ta ut batteriet og sette det inn hver gang den skal skrus på, men har ikek hatt problemer med den før nå.

Anonymous poster hash: 71c1a...4c7

Skrevet

mac er best for de som ikke har peiling på data synes jeg. Der er alt ordnet fra før og man må bare holde seg innenfor apple sitt grensesnitt osv. En kan fort føle seg veldig låst i apple sine løsninger når en bruker mac......

Pc er best for de som har god peiling på data. Der kan man stort sett gjøre som man vil. men da er pc'en mye mer avhengig av at man selv finner og oppdaterer programvare, kjører defragmentering osv.. 

jeg føler meg litt mitt i mellom :P

Skrevet

mac er best for de som ikke har peiling på data synes jeg. Der er alt ordnet fra før og man må bare holde seg innenfor apple sitt grensesnitt osv. En kan fort føle seg veldig låst i apple sine løsninger når en bruker mac......

Pc er best for de som har god peiling på data. Der kan man stort sett gjøre som man vil. men da er pc'en mye mer avhengig av at man selv finner og oppdaterer programvare, kjører defragmentering osv.. 

jeg føler meg litt mitt i mellom :P

meh. Mac er fint til de som kan grafisk design, musikk, film osv, men ellers lever de i flere år. Har en MBP fra 2008 som går som en klokke fremdeles. En stasjonær PC kan oppgraderes hele tiden, men det er for de som er IT-inkompetente, bare et jækla mas. Og, vel, jeg bruker begge deler, daglig, til og med Linux. ohmygodlixm.

Anonymous poster hash: e619c...1f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...