Gå til innhold

lillemor på halvannet vil plutselig ikke bade!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun hyler og klamrer seg til meg når jeg tapper vann og hyler hele tiden mens hun bader.. Jeg skjønner ingenting. Hun elsket å bade så sent som i forrige uke og det har ikke skjedd noe som skulle gjøre henne redd. Jeg er alltid forsiktig når jeg skyller ut shampo og det har igrunn vært en fin kosestund..

Så, hva gjør jeg? Hun må jo bade! Helst hver dag for tiden da hun er opptatt av å spise selv, men annenhver dag går til nød..

I sted prøvde jeg å synge rolig, avlede med ting hun ellers synes er morsomt, lagde tullefjes osv.. men hun bare hylte. Stakkars tulla mi :( det føles jo bare helt forferdelig å tvinge et hylende barn.. Hva ville dete gjordt?

Anonymous poster hash: c0e9d...707

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde det samme her. det varte lenge.. men vi løste det med at ho satt ved siden av balja, mens vi vasket med klut og helte vann over ho med kopp. tungvint, men det funket.

Skrevet

Kan det være bedre å dusje (med) henne?

Hva om du sier at nå skal vi bade, og så ber du henne finne noen leker hun kan ha med i badekaret? Her er det mest populært med kjøkkkenboller/sleiver ol.

Badeskum? Ny klut med favorittfigur? Sånne antiskli-figurer?

Hvor ofte bader hun?

Skrevet

Ta en pause fra bading, prøv med dusj, la hun prøve å styre dusjen...muligens mye søl men gøy

Skrevet

Vi har hatt badenekt her leenge. Begynt å gå litt bedre nå, det er skyllingen han hater, å få vann i øynene - så løsningen har vært at han holder et lite håndkle tett inntil øynene mens jeg skyller shampoen ut med dusjen. Ellers funket det en periode å froste med masse,masse skum. Prøv å vaske bare for en periode, hver dag/annenhver dag kan vel ikke være strengt nødvendig å bade?

Anonymous poster hash: 2f73d...259

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...