Gå til innhold

Ingen kom i bursdagen del 2.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde et innlegg for 2 dager siden om at ingen kom i 2 åringens bursdag.

I dag så ville gjerne kusina og fetter komme en tur med gave og hilse på. De skulle komme kl 17. Greit sa jeg .

Nå sitter vi her igjen og venter , klokka er 18: 55 og for 5 min siden ringte de og sa at de er her om 30 min fordi de bare måtte innom ikea først...

De vet veldig godt at 2 åringen legger seg 18:30 . Så nå har jeg bare lyst til å legge 2 åringen før de kommer . Er det virkelig for mye forlangt at noen i 20 årene kan klokka og kommer når de skal?

Jeg blir så sur..

Anonymous poster hash: efd2a...ba0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

herregud, så dårlig gjort :(

Anonymous poster hash: 1f8b1...97f
Skrevet

De som skulle komme for 2 dager siden, var de familie også?

Anonymous poster hash: 1f8b1...97f
Skrevet

Da tror jeg faktisk jeg hadde sagt at det blir for seint, for nå skal lillegutt sove. Men at de gjerne må komme en annen dag det passer.

Jeg hadde blitt kjempesint og lei meg, men ville ikke vist dem det. Ville bare ikke regna med dem framover og ikke giddi og anstrengt meg for deres skyld.

Gjest Julia1984
Skrevet

Jeg hadde seriøst ringt og avlyst!!

Skrevet

Jeg får skikkelig vondt av dere! Drittfolk, rett og slett!

Skrevet

Åh fy søren!! Så utrolig dårlig gjort mot 2-åringen! Får helt vondt jeg. Godt h*n er såpass liten at h*n ikke forstår noe. Håper bare ikke dette kommer til å skje år etter år. :-(

Jeg hadde blitt driforbanna og bare lagt barnet! Ikea kunne de vel tatt etterpå???

Anonymous poster hash: 111cf...d3f

Gjest Hyacinth Bouquet
Skrevet

Hadde sagt at da er barnet i seng, så det blir for sent. Men at de må gjerne komme tidligere en annen dag. Drittfolk

Skrevet

Huff jeg blir så trist og lei på barnets vegne :( 

For noen egoistiske og slemme folk!!

Skrevet

Klokka er nå 20:15 og de har enda ikke kommet .. Og 2 åringen er lagt :(

HI

Anonymous poster hash: efd2a...ba0
Skrevet

Som alle sier ovenfor. Ring å si at du legger 2 åringen nå, og at de heller får komme en annen gang!

Hvorfor skal du drive å holde 2 åringen våken sent på kveld...

Anonymous poster hash: 3f3cf...715
Skrevet

Huff, får klump i magen av innleggene dine. Sender en stor klem til deg og toåringen!

Anonymous poster hash: e5ab9...f2e
Gjest Kjempeanonym
Skrevet

Godt at du la toåringen hvertfall. Håper ikke at han satt og ventet og gledet seg og gikk skuffet i seng. Da hadde jeg hvertfall sagt akkurat hva jeg mente til kusina og fetteren når de til slutt dukker opp.

Og det hadde jeg sagt i døren. Hadde ikke sluppet de inn engang.

Skrevet

På en måte er det jo bra at det skjer nå når barnet bare er 2 år sånn at du får se hvordan de er og vite at du ikke kan regne med de for senere bursdager.

Jeg hadde ikke invitert de igjen, du har kanskje venner med barn som kan komme i selskap til neste år? Eller invitere noen fra nabolaget eller barnehagen. 

Syns synd på deg som har lagd istand selskap og opplever at ingen kommer. "Heldigvis" er det deg det er verst for i år, men du bør beskytte barnet for den udugelige slekta for ettertiden.

Skal bli spennende å høre reaksjonen når de kommer og bursdagsbarnet sover søtt....

Anonymous poster hash: 57a75...522
Skrevet

Når de kommer så bare si at 2-åringen er lagt og at de får komme tilbake når han er våken. Si takk for gaven og lukk igjen døra.

Anonymous poster hash: c08ea...6ae
Skrevet

Fy fader, så utrolig dårlig og lusent gjort av de :o  Fikk skikkelig vondt i mammahjertet også :(

Skrevet

Uff, helt forferdelig :( føler så med deg. På en måte vil du jo at 2-åringen skal få besøk og coppmerksomhet som fortjent er på bursdagen, men det virker dessverre ikke som familien din er de rette til det... Kanskje du kan be ei venninne eller to, med eller uten barn neste år?

Skrevet

Uff. Kjenner jeg blir irritert og trist :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...