Gå til innhold

Hvor viktig er farge på bil for deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha meg ny bruktbil og er opptatt av at den skal ha en farge jeg liker. Hater grønne,hvite og burgunder biler bla. Mannen sier jeg er vanskelig. Er jeg det når det ikke haster? Det er jo jeg som skal kjøre rundt i den. Nå driver han og finner biler til meg som jeg skal se på som jeg ikke liker. Kjenner jeg blir forbanna. Jeg klarer faktisk å tenke selv. Problemet er at han skal betale litt av bilen, derfor stresser han veldig med dette.

Anonymous poster hash: fd83b...11f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke hvite, lysegrå eller neongrønn/rosa/lilla biler.. 

Utover det er det ganske fritt, men liker best blå biler selv :) 

Anonymous poster hash: 50db1...772
Skrevet

Så lenge den ikke er rosa så spiller det null rolle...

Skrevet

Du kan fortelle din mann at de fleste tenker som deg, og farge vil dermed ha mye å si når dere en gang ønsker å selge bilen igjen.

Skrevet

Viktig. Jeg vil bare ha svart eller sølvgrå, til nød koksgrå.

Skrevet

Alle jenter er opptatt av fargen på bilen! Jeg vil helst ha svart, mørk grå kan gå til nød..

Rød, blå, grønn, burgunder osv er UAKTUELT!

Anonymous poster hash: 449ca...e5c

Skrevet

det teller endel. Men det er jo flere ting som avgjør enn bare fargen, så om alt annet er riktig kan jeg jenke meg når det gjelder den.

Min erfaring er også at når det er jeg som skal ha bil og har spesielle preferanser for fargen så er jeg latterlig og kravstor, men når det er han som skal ha bil er det en selvfølge at fargen er riktig...

Skrevet

Helt uviktig. Bil er generelt uviktig for meg. Vi behøver en, det er fint om den går som en klokke og koster minst mulig, utover det har vi knapt noen krav.

Anonymous poster hash: ed203...390
Skrevet

Så lenge den ikke er sjokkrosa spiller det ikke så stor rolle for meg. Det er jo farger jeg synes er penere enn andre, men jeg ville ikke latt fargen avgjøre om jeg vil ha bilen eller ikke.

Skrevet

Viktig...

Må være svart eller hvit !!

Anonymous poster hash: 086f4...b8b

Skrevet

Det er nokså viktig, og det er jeg som har kikket på nett etter bil når vi har kjøpt ny og da luker jeg ut farger jeg ikke vil ha i samme kategori som biler med for liten motor og biler uten hengerfeste, a/c eller klima ol.

Jeg vil ikke ha grå/sølvgrå ol. farge og ikke hvit. Andre fæle skarpe farger som kan være vanskelig å få solgt igjen er heller ikke aktuelt.

Skrevet

Litt viktig, men ikke det viktigste. Ikke så glad i hvite, blå, lilla/rosa farge på bilen. Svart eller sølvgrå er finest :)

Anonymous poster hash: 780a9...09d

Skrevet

Litt viktig. Skrikende farger er helt uaktuelt. Ingen fan av helt sort eller hvit heller. Rett og slett fordi jeg ikke er særlig god på å vaske bilen ofte. Og samtidig er jeg ikke noe glad i å kjøre rundt i en bil som ser ut som den er møkkete nok til at man kan sette poteter på den...

Litt sånn "støvete gjørmegrå" er kanskje favoritten?! :)

Skrevet

Det er viktig for meg personlig. Det er også viktig om det er en dyrere bil som skal selges etter noen år. Er det feil farge vil den miste mye av verdien i forhold til riktige farger.

Hvilken farge jeg liker best på bilene avhenger av merke og modell, men generelt rangerer jeg de slik; sort, hvit, mørk blå, grå

Skrevet

Vil ikke ha røde, rosa, gule, alt av skarpe farger på bilen, hater sølvgrå biler, lvil ikke ha hvit. Sort er min farge. Vi skal også kjøpe bruktbil og vi sier at mørke blå, sorte, til nød hvit, mørke grå kan gå.

Skrevet

Det er viktig med tanke på at jeg ikke hadde godtatt en oransje, f.eks., bil. Det som skiller folk er vel hvor mange farger de kan godta. Jeg vil selv helst ikke ha svart (ser riper og skitt så lett), sølvgrå (altfor vanlig), hvit (ser skitt) eller for vanskelige farger(føles feil og blir vanskelige å selge). Men hvis det er bruktbil og vi kommer over en bil som er veldig god for pengene kan disse kravene jekkes.

Jeg synes absolutt mannen må få lov til å bidra. Selv om dere ikke har felles økonomi skal dere vel leve av de samme pengene og legge opp dagene så det passer for begge? Det er da ikke negativt at han deltar i livet ditt? Noen mennesker er bare slik at de stresser litt mer enn andre. Han vil da kanskje ha dette i hodet helt til det er ordnet og vil ikke klare å ikke bli sliten av å tenke på det, men du trenger ikke nødvendigvis å godta at han ikke skjønner fargevalget ditt.

Anonymous poster hash: 4fc37...c80
Skrevet

Helt uvesentlig for min del. Den kan gjerne være grøn med en rosa dør og orange tak for min del. Da ville den i det minste blitt enkel å finne på en stor parkeringsplass.

Anonymous poster hash: 61b72...734

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...