Gå til innhold

NOEN SOM JOBBER FOR BESTSELLER?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på intervju for en 100% stilling på vero moda. Vet noen hva man tjener der..? jeg har ca 8års ansiennitet og er 28år :)

Anonymous poster hash: 813d8...6e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet de ligger litt lavt i lønn.en venninne av meg var leder på sin avd og hun har fagbrev i butikk fag hun hadde vel 140 kr timen

Skrevet

Jobbet 5 år for vm/jj, mye dårligere betalt enn andre kjeder.. Butikksjef har ca 25000-30000 i netto, kommer han på hvor stor butikk og hvem som eier. Er jo franchise.

Anonymous poster hash: 69c7c...f8d

Skrevet

Det er dårlig betalt og ledelsen suger!!! Dårlig stemning, så jeg hadde styrt unna hvis jeg var deg.

Anonymous poster hash: a2cf2...aa2
Skrevet

Styr unna!

Jeg jobber på kjøpesenter og nabobutikken er Vero Moda, butikksjefen der er gørrfortvilet over hvordan hun og de ansatte blir utnyttet og er på jakt etter ny jobb.

De lønner veldig lavt, langt under tariff.

De forventer at butikksjefen skal jobbe mye, og om det ikke er en veldig stor butikk står sjefen alene på dagtid hver dag for de eneste andre ansatte er et par skolejenter (ingen andre tar en deltidsjobb med bare kveldsjobbing og lav lønn). Butikksjefen kan derfor ikke bli syk og må på jobb hver dag, for det er ingen til å ta vakten om hun ikke kommer.

Butikksjefen får ikke lov å ta ferie i juli, helst ikke juni eller august heller.

Det er dårlig ledelse, en nedlatende holdning til de som jobber i butikken, de bare forlanger og forlanger, forventer og krever uten å gi så mye som en takk tilbake.

Jeg jobber i en bokhandel med veldig ryddige arbeidsforhold, tarifflønn osv og hun som jobber på Vero Moda er så misunnelig. 

Anonymous poster hash: eeddd...b08
Skrevet

Wagner/Savoy er også eid av Bestseller er de ikke?

Jeg ble helt sjokkert da jeg hørte hvordan arbeidsforholdene var der, de lønner 20-30 kr i timen under tariff, og forlanger veldig mye av sine ansatte for luselønn.

De sliter veldig med å finne folk til å jobbe hos dem så nesten hvem som helst får jobb der, mye søppel for å si de sånn.. Det er ikke greit å være butikksjef i en butikk hvor de har ansatt de eneste som søkte stillingen og var villig til å ta den for luselønn, du må ta all jobben selv for det er minimalt med innsats fra de ansatte.

Jeg ble oppriktig sjokkert, for jeg trodde disse landsdekkende kjedene hadde ryddige og skikkelig arbeidsforhold hvor de fulgte tariffen og lot de ansatte få hva de har krav på at ferie, permisjoner, fri osv, men det gjør de ikke.

Skrevet

De har forresten ikke tillegg for kveld og helg heller...

Dette er de tariffbestemte tilleggene de går glipp av pr time på kveld og helg (det blir faktisk en del på en full stilling hvor du jobber minst to kvelder i uken og annenhver lørdag):

Man-fre fra kl 18 +22,-
Man.fre fra kl 21 +45,-
Lørdag fra kl 13 +45,-
Lørdag fra kl 16 +90,-
Søndag hele døgnet +90,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...