Gå til innhold

Helvetes nabounger!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er høygravid og prøver å sove litt, men det går jo faen ikke an når noen av naboungene lager et sånt helsikes spetakkel ute!

De brøler og skriker og hyler som en gjeng med bavianer, og jeg holder på å bli gal....

Hadde det vært mine barn som terroriserte nabolaget slik skulle jeg gått ut og filleristet de! Fatter ikke hva som feiler unger som ikke klarer å leke uten brøling og skriking....

Anonymous poster hash: 436a8...5c3

Videoannonse
Annonse
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Ok.

Vi får snakkes om en fem års tid :)

Skrevet

Hormonell eller? Vi får se om noen år du. Ikke deres feil at du er en bitch

Anonymous poster hash: 75ef4...611

Skrevet

Oh la la:O her tror jeg d er noen hormoner som løper løpsk;) Enn blir jo mildt sagt sliten av å høygravid med lite søvn, vondter++ men unger som leker om sommeren bråker jo alltid litt.

Sympati for din slitenhet, men ikke fullt så mye at ungene bråker når de leker. Kjøp deg ørepropper og ha igjen alle vinduer er mitt råd:)

Anonymous poster hash: 7fa90...3ce

Skrevet

Jeg kan heller ikke fordra barnebråk. Betyr ikke at jeg faktisk ville gått ut og kjeftet på dem, men blir ganske grinete for meg selv av det. Akkurat som alt annet bråk. Barneskrål er ikke det spøtt mer sjarmerende enn fulle ungdommer som vorser. Snarere tvert i mot.

Anonymous poster hash: b2c78...56b
Skrevet

Ja jeg er nok ganske hormonell i tillegg....

Har to unger fra før på 4 og 9, så vet alt om å lage lyd og bråke ved utelek. Men det disse ungene gjør er ikke normalt! Han ene er jo sikkert 12 år gammel og står bare og brøler uten mål og mening, høres ut som en voksen mann som har gått bananas..... Det hadde jeg faen ikke latt min 12 åring gjøre, for jeg vil jo at naboene skal kunne sitte ute og nyte sommeren uten å føle at de er i en jævla dyrehage!

HI

Anonymous poster hash: 436a8...5c3

Skrevet

Hehe, så morsomt med hormoner! :) Men er de så ille som de påstår, kan jeg forstå det. Nevøen min er som en skrålete bavian innendørs, og for å si det mildt; Jeg orker ikke å være i samme rom som ham mer enn 5 min om gangen. Jeg må jo, men da er jeg så utslitt etterpå, at hodet mitt holder på å eksplodere... 

Anonymous poster hash: 58d1e...d5a
Skrevet

Hormonell eller? Vi får se om noen år du. Ikke deres feil at du er en bitch

Anonymous poster hash: 75ef4...611

Du burde lære deg folkeskikk.  Hi burde få lov å klage uten å bli kalt det ene og det andre. 

Anonymous poster hash: 3b156...b02

Skrevet

Men kan du ikke rolig gå ut og snakke med dem? Si på en hyggelig måte at du syns det er fint at de har det gøy, men all ropingen er veldig plagsom for naboene?

Må da være lov å snakke til folk og be dem vise hensyn. Bedre det enn å banne og være frustrert på nettforum, kommer ikke langt med det;)

Skrevet

Ja jeg er nok ganske hormonell i tillegg....

Har to unger fra før på 4 og 9, så vet alt om å lage lyd og bråke ved utelek. Men det disse ungene gjør er ikke normalt! Han ene er jo sikkert 12 år gammel og står bare og brøler uten mål og mening, høres ut som en voksen mann som har gått bananas..... Det hadde jeg faen ikke latt min 12 åring gjøre, for jeg vil jo at naboene skal kunne sitte ute og nyte sommeren uten å føle at de er i en jævla dyrehage!

HI Anonymous poster hash: 436a8...5c3

Kanskje han ikke er "normal" da? Kan jo f.eks vøre at han har Torettes syndrom med kraftige verbale tics.

Skrevet

Haha, tror kanskje vi bor i samme gate? Men her er de fleste under skolealder;)! I helga, fra 8:30 til langt på ettermiddagen gikk naboungen (3 år) på sparkesykkel rundt og rundt i nabolaget. Tror kanskje at barnet lekte uttrykningskjøretøy, men hørtes mest ut som intenst primalskrik med to ulike tonefall!! Gikk inn til slutt, lyden var så innmari intens etter noen timer, at jeg orka ikke sitte ute mer, skjønner ikke at foreldrene orket å høre på. Menmen, er vel noe av det en bare må finne seg i på sommerstid:)!

Skrevet

Skjønner deg så godt! Har en barnehage rett ved siden av... Jeg er helt for at unger skal få være unger, men å lære ungene å ta litt hensyn til naboer o.l. og begrense lydnivået etter litt tid mener jeg er like viktig. Kommer aldri til å tillate junior å lage spetakkel fra morgen til kveld hvertfall :-)

Anonymous poster hash: 6056c...2a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...