Gå til innhold

Herregud, lettere sjokkert nå!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en datter på atten som nylig har møtt en fyr. Hun har ikke sagt noe om det selv. Mulig det er fordi han er endel eldre enn seg, altså på min alder. Jeg har hørt dette via andre. Saken er at denne mannen er min ungdomskjæreste!!! Han vet ikke at hun er min datter, og hun vet selvfølgelig ikke om han.

Hvordan i alle dager skal jeg gripe dette an? Vet jeg egentlig ikke har noe jeg skulle sagt, men dette er mildt sagt pinlig!!!

Anonymous poster hash: cd40f...c5b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får invitere de til middag å ta det som det kommer ;)

Skrevet

Minner om en bekjent som i sin tid hadde en affære med en gift mann. Etter noen år møter hun mannen i sitt liv, men det viser seg at dette er broren til den tidligere nevnte. Han er fremdeles gift med samme dama og hun vet ingenting om dette..

Anonymous poster hash: 93418...d3a
Skrevet

Hadde tatt det opp med henne. Hun er alt for ung for en voksen mann...

Anonymous poster hash: ce59b...55e
Skrevet

Jeg ville vel rett og slett vært ærlig med datteren min, og latt avgjørelsen være opp til henne. Men hvor stor er aldersforskjelleb mellom de, og hvor gammel er din datter? Det finnes grenser for hvor stor aldersforskjell jeg som mor ville akseptert uten å si min mening, men hva kan man egentlig gjøre med det? Kan jo ikke låse henne inne heller...

Skrevet

Ajaj..... Kinkig situasjon... Men siden hun ikke vet at du vet, hvorfor ikke benytte anledningen til å ha en fortrolig "venninneprat" med henne hvor du fnisende forteller om din ungdomskjæreste "Rolf" (selvfølgelig bruker du fullt navn slik at hun skjønner at det er samme mann) som slet med tidlig sædavgang og som spiste buser når han trodde ingen så ham.

Se hvordan hun reagerer, og vær trygg på at hun antagelig aldri vil ta ham med hjem på middag men heller avslutte det hele mens mor ikke vet noe :)

Skrevet

Syns Poetica von Tryll sin metode høres ganske bra ut  ;)

Anonymous poster hash: 842d7...e85
Skrevet

Vel, i og med at du er "svigermor" så er det jo du som sitter med overtaket her. Hvis det er noen som burde være flau her så er det jo han! Skulle gjerne vært flua på veggen når han får møte deg ;)

Skrevet

Hva med å kontakte han og si at du har hørt at han er sammen med datteren din?

Anonymous poster hash: d5737...8f6

Skrevet

Ville ha kontaktet han. Kanskje han gjør det slutt med henne, når han får summet seg.

Skrevet

Jeg syns faktisk du er gitt en "fordel" her jeg. Nå slipper du på en måte si noe om hva du syns om at hun dater eldre menn! Jeg hadde rett og slett bare fortalt henne fakta jeg. Si du har hørt at hun dater "Frank" og at du bare ville si at du selv har vært sammen med den fyren i ungdommen. Mer trenger du ikke si! Jeg kan garantere at hun kommer til å syns det er creepy og hun etter en stund kommer til å dumpe fyren ;)

Anonymous poster hash: 744d6...694

Skrevet

Ha ha, mange gode forslag her ;) Det verste er at dette er en veldig allraight fyr, så kan liksom ikke bruke noe mot han. Jeg mistenker og han ikke er klar over hvor ung hun er, hun blir lett tatt for å være i tjueårene. Hun er atten og jeg er 37 til deg som lurte. Argh, dette er bare SÅ kinkig!

Anonymous poster hash: cd40f...c5b

Skrevet

Ville sagt til datteren:hører du har møtt enn mann?hvem er d da?hvis hun ikke vil si hvem d er sier du at du tror du vet hvem d er..og når hun får hører hvorfor tror jeg hun blir ferdig med hele fyren.

Evt at du godtar denne fyren siden du vet han er ok

Skrevet

Æsj, så ekkelt :S

Anonymous poster hash: 8c425...2df
Skrevet

Jeg ville ringt eksen og tatt en hyggelig prat med han, bare fortalt hvem som mora til dattera di ;)

Anonymous poster hash: 61d31...90a
Skrevet

Hvis det er slik at du ikke vil at datteren din skal være sammen med en så voksen mann, så er det jo en fordel at han var din kjæreste i ungdomstiden. Det vil neppe være veldig greit for henne å være sammen med han når hun får vite det.

Skrevet

Sier bare en ting, hvem vil ha sex med sin mors leftovers? Tipper han plutselig virker veldig gammel.. :D

Skrevet

Ajaj..... Kinkig situasjon... Men siden hun ikke vet at du vet, hvorfor ikke benytte anledningen til å ha en fortrolig "venninneprat" med henne hvor du fnisende forteller om din ungdomskjæreste "Rolf" (selvfølgelig bruker du fullt navn slik at hun skjønner at det er samme mann) som slet med tidlig sædavgang og som spiste buser når han trodde ingen så ham.

Se hvordan hun reagerer, og vær trygg på at hun antagelig aldri vil ta ham med hjem på middag men heller avslutte det hele mens mor ikke vet noe :)

Hehehe, genialt!

Skrevet

Sagt noe?

Anonymous poster hash: f8045...5e8
Skrevet

Sier bare en ting, hvem vil ha sex med sin mors leftovers? Tipper han plutselig virker veldig gammel.. :D

Det tenker jeg også, kunne aldri hatt et forhold til noen som har pult moren min...

Anonymous poster hash: 6c739...87b

Skrevet

Uten å lage noen ubehageli situasjon så kan du jo skrive et meld til din datter på facebook hvor det står at du er super glad i din datter eller noe som tydeligjør at du er mor og hun datter.

Din datter har vell han på facebook så da løser det seg nok ganske lett uten at det blir noe ubehageli foran folk.

Da slipper du å fortelle om din historie og hun slipper at mor blander seg inn. og det går naturen sin gang.

Eventuelt når du vet hun skal møte han så kan du planlegge og dra til samme sted og tilfeldig møte på de.

Gå bort til din datter og prat til henne og gi en beskjed om noe som svarer til at du er mor.

Eller du kan fortelle henne som det er.

Anonymous poster hash: a7576...fe7
Skrevet

Utrolig ekkelt! Vet ikke hva slags sexliv datteren din har, om de allerede har hatt sex, eller om hun er av den mer jomfruelige typen... Personlig tror jeg det ville plaget meg resten av livet hvis jeg fikk vite at jeg hadde hatt sex med samme mann som min mor..! Akkurat der kjenner du din datter best - hvordan hun vil reagere! Jeg ville nok enten valgt å ikke si noe, og håpt forholdet ville ta raskt slutt - eller så hadde jeg konfrontert henne. Har litt vanskelig for å tro at han ikke er klar over situasjonen? Han vet vel hva ungdomskjæresten het, og vil vel kunne legge sammen to og to dersom din datter nevner ditt navn, eller han ser hun har samme etternavn som deg?

Anonymous poster hash: d4a02...004

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...