Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #1 Skrevet 2. juli 2013 Jeg fødte for 7 uker siden og er fryktelig utålmodig mht å gå ned de siste 5 kiloene. jeg har ikke begynt å trent enda,men jeg går en times tur i veldig fort gange hver dag men går ikke ned et eneste gram!Jeg skjønner ingenting. Trodde at om man forbrenner mer enn man bruker så vil man automatisk gå ned i vekt?? Jeg ammer så jeg vil ikke slanke meg . Jeg spiser sunt og greit, 3 måltider pr dag. Sunn hjemmelaga frokostblanding, 1 brødskive til lunsj og middag, som regel fisk, kylling og mye grønnsaker. Hvorfor i all verden går jeg ikke ned?? Anonymous poster hash: 496e9...3cb
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #2 Skrevet 2. juli 2013 Hvis det er noen trøst sliter jeg med det samme.. Virker som vekta står stille uansett hva jeg gjør. Fullammer gjør jeg også, uten at det ser ut som det har noen særlig effekt! Anonymous poster hash: 7607d...8d0
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #3 Skrevet 2. juli 2013 Oj, du spiser fryktelig lite da. Kroppen din tviholder vel på fettet i og med at du ammer i tillegg og ikke får i deg mer næring enn det der. Anonymous poster hash: 5487e...609
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #4 Skrevet 2. juli 2013 Anbefaler denne linken: http://ammehjelpen.no/artikkel/99/hva-kan-du-spise Anonymous poster hash: 5487e...609
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #5 Skrevet 2. juli 2013 Høres ut som du spiser alt for lite, med mindre frokosten og middagen er drastsik mye større enn den ynkelige lunchen din. Anonymous poster hash: f5029...a48
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #6 Skrevet 2. juli 2013 Du spiser for lite. Da jeg ammet tvillinger spiste jeg 1500 ekstra kalorier om dagen og gikk ned alle kiloene på tre uker. Desverre fortsatte jeg å spise etter annestopp, og nå veier jeg ni kg mer enn da. Anonymous poster hash: c2850...e2c
Tbm88 Skrevet 2. juli 2013 #7 Skrevet 2. juli 2013 Spis 4-5ggr om dagen:-) jeg gikk ned de 12kg jeg la på meg etter 14dager:-)
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #8 Skrevet 2. juli 2013 Men hva skal jeg spise til kvelds da? Er ikke sulten på kveldene,så det føles feil å spise da... jeg spiser en stor frokost og middag spiser jeg også ganske bra av, så jeg spiser ikke SÅ lite. For ikke å nevne hjemmelaga latte (mes skummamelk) to - tre ganger hver dag samt et par kopper ammete med honning. Alt dette blir jo kalorier.. HI Anonymous poster hash: 496e9...3cb
Tbm88 Skrevet 2. juli 2013 #9 Skrevet 2. juli 2013 En brødskive f.eks og ett glass melk? eller noe med mye proteiner og lite karbo.. Kylling og brokkoli:-) masse godt du kan spise til kvelds.. Magen jobber bedre da den ikke er tom:)
Tbm88 Skrevet 2. juli 2013 #10 Skrevet 2. juli 2013 Knekkebrød med skinke,leverpostei el andre magre pålegg:-)
Tbm88 Skrevet 2. juli 2013 #11 Skrevet 2. juli 2013 Bedre å spise lite og ofte enn masse og sjeldent om du vil ned i vekt:-)
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #12 Skrevet 2. juli 2013 Ikke stress, kroppen kommer mer og mer tilbake ettersom tiden går, du har vært 9 mnd gravid, det kan ta like lang tid før kroppen er tilbake til normalen! Etter 3 mnd skjer det også mye:) Anonymous poster hash: 97efb...aa8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå