Gå til innhold

Klage?evt til hvem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

-får diagnosen depresjon,blir lagt inn på psykriastisk sykehus,ingen behandling bare er der i 2 uker og får kraftige medisiner

-viser seg at han har lymfekreft etter litt mere undersøkelser 10% sjanse på og overleve

-cellegift,stråling over lengre tid går bra friskmeldt 2 år etter

-får 13 forskjellige medisiner daglig pga ettervirkningene på cellegiften,sover 22-23 timer i døgnet og er fysisk uvel når våken

-viser seg kraftig forgiftning av alle medisinene

-fjerner 11 tabletter og får høre at han kommer til og bli tidlig dement og har hatt flere hjerneblødninger som har gjort stor skade

-nye undersøkelser viser ADHD diagnose og små blødningene var ufarlig.

-får seg jobb etter 7 år i forgiftet kaos av feildiagnoser

Er dette grei behandling?skremnende synes jeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville sett om jeg hadde rett på fri rettshjelp og fått en advokat til å vurdere saken.

Det du beskriver virker horribelt - men dessverre ikke enestående :(

Slike saker bør virkelig tas på alvor slik at leger kan lære av det!!!

Anonymous poster hash: c5946...684
Skrevet

Det jeg også tenker at sånt bør ikke bare gå stilt i dørene,men faktisk lære av d

Skrevet

Alle fylker har et pasientombud, ta kontakt med dette. De kan veilede dere godt i forhold til hva som er klagegrunnlag, hvor ulike klager skal sendes osv.

Anonymous poster hash: 03bdb...b52
Skrevet

Ok tusen takk da vet jeg hvor vi kan begynne

Skrevet

Klage på hva? At de har forsøkt å redde livet hans ut i fra de fakta de har å forholde seg til?

Når nye biler får feil, kan man koble dem til en pc og feilsøke, enkelt og greit. Det fungerer dessverre ikke slik med menneskekroppen, og ofte må man rett og slett prøve seg fram før man finner en diagnose eller en behandling som virker. Alternativet ville vært å la ham dø.

Anonymous poster hash: 59086...423

Skrevet

Sant nok.

Men var fra hardt press fra oss hvergang de revurderte behandlingen de gjorde som f.eks depresjon,dement anklagene og overmedisineringen

Synes ikke det er "greit" at vi må krangle for og få de til og faktisk undersøke pasienten

Skrevet

Jeg er litt usikker på hva dere definerer som feildiagnoser og hvem dere vil klage på?

Kreftbehandlingen var tydligvis tøff, men så var også odsene hans dårlige i utgangspunktet.

Anonymous poster hash: 99781...1b5
Skrevet

Vet ikke følte bare det blir helt feil at de skal komme med diagnose på tidlig dement og farlig hjerneblødninger uten og faktisk vite at det er tilfelle.så går det 1,5 mnd så er han så å si "friskmeldt"

Skrevet

At de er trege til å undersøke og sette inn tiltak kan dere gjerne klage på ;)

Anonymous poster hash: 59086...423

Skrevet

Kontakt pasientombudet. Høres ut som det har skjedd mange feil iløpet av årene...

Anonymous poster hash: 60d5b...f55
Skrevet

Tusen takk for tipset om pasientombudet.skal ta kontakt med de i morgen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...