Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #1 Skrevet 2. juli 2013 Er 100% sykmeldt på andre uken pga kynnere med nedpress og bekkenløsning. Får til å gjøre svært lite om dagene pga plagene mine. Men spise d får jeg til! Snakk om kjedespising. Hittil i dag har jeg spist 2br.sk, 1 nektarin, 1yoghurt, 1 grov fiskekake m pasta- avokado og gulrøtter, en neve mandler og 1 stor skål med is. Og middag og kvelds står for tur. Bare lagt på meg 6kg foreløpig(uke 31) i morgen. Fortsetter jeg slik blir d nok mange kg de siste mnd:/ Tips fra andre i samme situasjon? Anonymous poster hash: ecfd8...499
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #2 Skrevet 2. juli 2013 Jepp! Men spiser lite og ofte. Anbefaler kutte ned på raske karbohydrater. Men ser jo ut som du spiser ganske sunt? Minus isen da. Anonymous poster hash: 92610...2b4
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #3 Skrevet 2. juli 2013 Er 100% sykmeldt på andre uken pga kynnere med nedpress og bekkenløsning. Får til å gjøre svært lite om dagene pga plagene mine. Men spise d får jeg til! Snakk om kjedespising. Hittil i dag har jeg spist 2br.sk, 1 nektarin, 1yoghurt, 1 grov fiskekake m pasta- avokado og gulrøtter, en neve mandler og 1 stor skål med is. Og middag og kvelds står for tur. Bare lagt på meg 6kg foreløpig(uke 31) i morgen. Fortsetter jeg slik blir d nok mange kg de siste mnd:/ Tips fra andre i samme situasjon? Anonymous poster hash: ecfd8...499 Forresten: 6 kilo er INGENTING så sent i sv.skapet. Jeg hadde lagt på meg 10 kilo i uke 28 og gikk opp 12 totalt. Anonymous poster hash: 92610...2b4
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #4 Skrevet 2. juli 2013 Joda spiser ganske sunt men har dilla på søtsaker for tiden;) og da spesielt is. Det har vi alltid i hus på sommeren. Har ikke godis liggende. Kjøper kun inn til helgene. Har lagt på meg lite denne gangen ift forrige gang jeg var gravid. Tror jeg la på meg 25kg da:/ mye ødemer men også mye ekstrabagasje om jeg ikke helt ble kvitt før denne gangen. Så bør egentlig ikke legge på meg så Anonymous poster hash: ecfd8...499
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå