Gå til innhold

Feber etter vaksine


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 5 måneder fikk sin andre vaksine igår. Var fin på kvelden, men fikk endel feber på natten,og gråt og sutret mye. Febereren har gått ned litt nå, men fremdeles varm,sutrete og viser ubehag..

Vente det ut eller bør jeg gi paracet ?

 

Anonymous poster hash: 0a2f8...411

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har alltid gitt en stikkpille ved feber etter vaksine etter råd fra HS. Men du kjenner barnet ditt best.



Anonymous poster hash: 82a85...d00
Skrevet

Det er ingen grunn til ikke å gi paracet ved tydelig ubehag.



Anonymous poster hash: 5265d...e19
Skrevet

Mange mener man ikke bør gi paracet "så fort" til så små, men jeg ga til han jeg. Sjekket feber, og den var på nesten 39, og han skrek så sårt så jeg ga han, og han virker piggere nå. Ikke opplevd han sånn før, og er førstegangsmor, så ikke lett å vite helt hva man skal gjøre, og hvilke råd man skal følge, så jeg fulgte magefølelsen og det er jeg glad for nå som han er piggere.

Takk for svar.

 

Anonymous poster hash: 0a2f8...411

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...