Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #1 Skrevet 2. juli 2013 Gutten min på 5 måneder fikk sin andre vaksine igår. Var fin på kvelden, men fikk endel feber på natten,og gråt og sutret mye. Febereren har gått ned litt nå, men fremdeles varm,sutrete og viser ubehag.. Vente det ut eller bør jeg gi paracet ? Anonymous poster hash: 0a2f8...411
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #2 Skrevet 2. juli 2013 Jeg har alltid gitt en stikkpille ved feber etter vaksine etter råd fra HS. Men du kjenner barnet ditt best. Anonymous poster hash: 82a85...d00
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #3 Skrevet 2. juli 2013 Det er ingen grunn til ikke å gi paracet ved tydelig ubehag. Anonymous poster hash: 5265d...e19
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #4 Skrevet 2. juli 2013 Mange mener man ikke bør gi paracet "så fort" til så små, men jeg ga til han jeg. Sjekket feber, og den var på nesten 39, og han skrek så sårt så jeg ga han, og han virker piggere nå. Ikke opplevd han sånn før, og er førstegangsmor, så ikke lett å vite helt hva man skal gjøre, og hvilke råd man skal følge, så jeg fulgte magefølelsen og det er jeg glad for nå som han er piggere. Takk for svar. Anonymous poster hash: 0a2f8...411
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå