Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #1 Skrevet 2. juli 2013 Hei, vi har vært så heldige å fått plass til jenta vår i en sentrumsbarnehage nå fra høsten av. Men etter vi søkte flyttet vi til Landås og vil at hun skal med tiden starte her i nærmiljøet. Noen som har småbarn og en barnehage her oppe de vil anbefale? Anonymous poster hash: dc07e...45f
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #2 Skrevet 2. juli 2013 Det er så vanskelig å få barnehage i Årstad generelt at jeg vil tro dere må bo der en god stund før dere i det hele tatt får plass. Innen den tid har dere nok funnet ut hva som er de gode barnehagene Velkommen til nabolaget. Anonymous poster hash: 70cf5...291
mams87 Skrevet 2. juli 2013 #3 Skrevet 2. juli 2013 Ja. Jeg har sønnen min i Kidsa barnehagen på Erleveien. Vi er kjempe fornøyd med bhg vår....Sønnen min har vært der siden han var 2 og begynner på skolen i august. Personalet er fantastisk og de er flinke å ta barna ut på tur og forskjellige aktiviteter. De har bla tatt barna med på Mjølfjell, stoltzen og ulriken. Dessuten er de ute på tur 2 ganger i uken. Jeg er 100% fornøyd
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #4 Skrevet 2. juli 2013 Sletten barnehage. Kåret til bergens beste barnehage flere år:) Anonymous poster hash: 55343...093
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå