Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #1 Skrevet 2. juli 2013 Samboerens x-kjæreste pleier visst å besøke svigers rett som det er. De var sammen i fire-fem år, men det er syv år siden de gikk fra hverandre. I tillegg er denne x-en en dame jeg ikke klarer overhodet, uten at jeg skal gå noe mer i dybden. Jeg fant det tilfeldig ut gjennom FB. Jeg og sambo har vært sammen i fire år nå. Kjenner jeg blir sinna og skuffet over dette. Synes det er skikkelig ekkelt. Vi er alle godt inn i tredveårene, så er kanskje barnslig av meg å reagere slik... Har dere fortsatt kontakt med deres x-svigers? Kunne ikke falt meg inn å ha det i allefall.... Anonymous poster hash: 21611...4c5
Gjest sug lut Skrevet 2. juli 2013 #2 Skrevet 2. juli 2013 Ex-svigers man har og hadde et godt forhold til kan man da uten problemer fortsatt omgås, på selvstendig grunnlag og uavhengig av brudd.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #3 Skrevet 2. juli 2013 Spiller det noen praktisk rolle for deg? Inviteres hun i familieselskaper f.eks.? Hvis ikke, tenker jeg at folk må få omgås hvem de vil. Eller er du redd for å bli sammenlignet med henne, at de skal like henne bedre? Hadde vel vært mye verre om det var mannen din hun hadde hatt hyppig kontakt med. Har de barn sammen? Prøv å heve deg over det. Jeg har ikke kontakt med noen av mine eks-svigerforeldre. Men en av dem treffer jeg i ny og ne på gata, og da er det hyggelig å prate litt, vi har ikke noe dårlig forhold. Anonymous poster hash: 29c2b...bda
Elsker livet Skrevet 2. juli 2013 #4 Skrevet 2. juli 2013 Du overreagerer, men jeg forstår at du syns det er litt ubehagelig.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #5 Skrevet 2. juli 2013 Respektløst av dem. Anonymous poster hash: 9d6f5...3ae
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #6 Skrevet 2. juli 2013 Du overreagerer. Moren min har fortsatt mye kontakt med ene eksen til min bror, fordi de liker hverandre godt, og gjerne deler en flaske vin eller tar en kaffe. Det betyr ikke at mamma ønsker at de to fortsatt var sammen, eller at hun ikke er minst like glad i samboeren til min bror. Anonymous poster hash: 5cca9...ff6
LillaGorilla♥♥ Skrevet 2. juli 2013 #7 Skrevet 2. juli 2013 Hvem andre liker å beholde i sin vennekrets har vel du ikke noe med. Så ja, du overreagerer.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #8 Skrevet 2. juli 2013 Takk for svar damer :-) Uff, ja tror kanskje dere har rett i at jeg overreagerer. Anonymous poster hash: 21611...4c5
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #9 Skrevet 2. juli 2013 Min svigermor og samboers eks har noe kontakt. Hender de er på kaffebesøk hos hverandre. Det finner jeg helt naturlig, siden samboer og hans eks har barn sammen. Om de hadde hatt et nært og varmt forhold, kan det være at jeg hadde hatt et stikk av sjalusi. Men sånn som det er nå, er det helt greit for meg. Anonymous poster hash: 9ab1e...141
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #10 Skrevet 2. juli 2013 Men fant du det ut først nå? Da skjønner jeg godt at du føler deg ført litt bak lyset... Anonymous poster hash: fcc7a...a6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå