Gå til innhold

For en herlig svigerfamilie jeg har! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte kjæresten min for 6 mnd siden og jeg har en jente fra tidligere forhold fra før. Foreldrene hans har ingen barnebarn fra før og de virkelig behandler min datter som sitt eget barnebarn! Svigermor passet jenta i helgen en natt og var virkelig glad for å få være sammen med henne. De spiller spill sammen med henne, tar henne ut på turer,har funnet frem gamle leker til henne og i helgen fikk jeg faktisk 600 kr fra min svigermor kun for at jeg hadde nevnt at vesla trengte nye klær. Jenta min er fire år. Jeg føler meg virkelig heldig, tror de blir fantastiske besteforeldre en dag :-)

Ha en fin dag i regnet!

Anonymous poster hash: e5780...cd6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra for dere :D  Kjekt at de viser at de setter pris på dattera di, det er viktig i et forhold at alle parter føler seg velkomne i familien :)  Jeg er også glad for mine svigerforeldre :)

Skrevet

Så deilig å føle seg så velkommen og ivaretatt i en ny familie! :)

Anonymous poster hash: 626ab...1db
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Sånn har jeg og :) svigers hadde ikke møtt henne engang før de sendte pakke og penger. Og når jeg ble gravid og ventet hennes første barnebarn så sa hun "ja, men jeg er bestemor fra før!" Når folk kommenterte at hun endelig skulle få barnebarn :)

Skrevet

Så kosli:) de er tydeligvis veldig glad i dattera di. Er jo noe som kalles bonusbarnebarn. Artig å høre slike historier:)

Anonymous poster hash: 44ce7...58e

Skrevet

Verden hadde vært et mye bedre sted om alle var like fantastiske som dine svigerforeldre:)

Men jeg tenker litt at mye er takket være deg, at de synes du er hyggelig, god og snill, at mannen din er heldig som har møtt deg, og ikke minst at du ønsker og inkludere de og lar de få lov til å være besteforeldre.

Skrevet

Sånn har jeg og :) svigers hadde ikke møtt henne engang før de sendte pakke og penger. Og når jeg ble gravid og ventet hennes første barnebarn så sa hun "ja, men jeg er bestemor fra før!" Når folk kommenterte at hun endelig skulle få barnebarn :)

Snufs, ble skikkelig rørt av dette, for ei dame! Sånn håper jeg på å være dersom en av guttene mine finner en partner med barn fra før.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Snufs, ble skikkelig rørt av dette, for ei dame! Sånn håper jeg på å være dersom en av guttene mine finner en partner med barn fra før.

Jeg og! Hun hang tilogmed opp bilde av henne på kontoret sitt, hun hadde jo fått barnebarn :)

Skrevet

Svigermoren min er også sånn, behandler mitt barn fra før på lik linje som de andre barnebarna :)

Det gjør også hennes foreldre igjen, kaller seg oldeforeldre og vil mer enn gjerne passe :)

Anonymous poster hash: a4a75...541

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...