Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #1 Skrevet 2. juli 2013 Jeg er sammen med verdens flotteste mann, og vi lever et svært godt liv sammen. Vi har vårt eget hus, utdannelse og økonomi er på stell og vi har det i det hele tatt veldig bra. Nå er jeg gravid med vårt første barn, og følelsene mine er helt på villspor. Jeg får all den bekreftelsen fra ham som overhodet mulig, men likevel er det grusomt hvor vondt jeg kan få det inni meg fra tid til annen. Jeg har bare lyst til å gråte. Jeg er livredd for at han skal gå fra meg, og for at han heller burde være hos noen andre, noen som fortjener ham mer enn det jeg gjør. Har prøvd å snakke med ham om dette tidligere, men han bare ler og sier at jeg har ingenting å være redd for og at det er bare meg han vil ha. Innerst inne vet jeg jo det, men det føles så grusomt. Jeg har aldri vært sjalu før, men nå som gravid reagerer jeg på absolutt alt. Jeg er livredd for at han vil ha eksen sin for eksempel og hver gang det blir snakk om henne blir jeg helt ekkel i hele meg. Jeg kjenner virkelig ikke igjen følelsene mine, hva skjer??? Anonymous poster hash: 44881...ab1
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #3 Skrevet 2. juli 2013 Det kjennes virkelig ikke noe godt ut.. Hva skal jeg gjøre for å få det bedre? Anonymous poster hash: 44881...ab1
*Smiley* Skrevet 2. juli 2013 #4 Skrevet 2. juli 2013 Av egen erfaring så er det ikke så mye du får gjort, men det kan forandre seg utover i svskapet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå