Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #1 Skrevet 2. juli 2013 I går var jeg på fjelltur. Hadde noen parti der det var ganske bratt og måtte holde meg fast i røtter og trær for å klatre opp. Kjente ene gangen jeg holdt fast i en rot at jeg fikk litt vondt helt oppe i overarmen nesten oppe med skulderen. Men det gikk greit resten av turen. Når jeg kom hjem begynte det å bli vondt i armen. Går bra når jeg holder den i ro. Men veldig vondt når jeg bruker den. Spesielt ved vridning. Veldig vondt å kle på seg f.eks. Noen som har opplevd dette? Hva kan det være? Håper det går over av seg selv slik at jeg slipper å dra til legen... Anonymous poster hash: 9b532...efa Anonymous poster hash: 4c2ae...23d
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #2 Skrevet 2. juli 2013 Dytter:-) Lurer på om noen andre har opplevd dette, og kan gi meg en pekepinn på om det tar lang tid å bli bra igjen? Er heldigvis på ferie, så kan ta det litt med ro med hånden. Men håper jeg slipper å bruke hele ferien på å ha vondt. H.i Anonymous poster hash: 4c2ae...23d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå