Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #1 Skrevet 2. juli 2013 Hvilken effekt merker du, og hvor mye tar du ? Anonymous poster hash: 3acff...731
ærlig talt Skrevet 2. juli 2013 #2 Skrevet 2. juli 2013 Før du vurderer spirulina ville jeg ha googlet bivirkningene den kan ha. Den kan gi kroniske nevrologiske plager/sykdommer :/
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #3 Skrevet 2. juli 2013 Brukte det for noen år siden, merket ikke en dritt til det verken positivt eller negativt. Kutta ut etter 3-4 mnd. Anonymous poster hash: 9e948...987
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #4 Skrevet 2. juli 2013 Jeg vet om flere som bruker det som fikk merkbart mye mer energi etter at de begynte å bruke det. Men selv så tåler jeg det ikke. Får grusom hodepine av det. Den boksen jeg har kan jeg ta opp til 10 tabletter pr dag, begynne med 3 og så øke forsiktig. Jeg får samme hodepinen selv om jeg bare tar én pr dag, så jeg har gitt det opp. Det er med spirulina som så mye annet - det som kan være fantastisk for en person trenger ikke være riktig for en annen. Jeg har derimot god effekt av Sun Chlorella. Får mer energi, magen fungerer bedre, huden blir bedre og også andre positive effekter. Det er viktig at man kjøper et godt produkt som Sun Chlorella. Det er nemlig ikke alle alger (dette gjelder spirulina også) som produseres på en ren nok måte. Det hjelper ikke om algene i seg selv er sunne hvis de er dyrket på en slik måte at de ikke er rene og fri for giftstoffer. Derfor bruker jeg konsekvent kun Sun Chlorella når det kommer til chlorella. Anonymous poster hash: 75c1b...5a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå