Gå til innhold

utbetaling av engangsstønad.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sendte søknad på fredag å idag ble den utbetalt. Så det gikk jo fort!!

Lurte bare på ca hvor lang tid det tar før den på konto? Ble satt inn på morningen idag. Står den på konto til imorra tidlig da? Eller formiddagen?

 

Noen erfaringer?

 

Anonymous poster hash: eee8a...364

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann, sendte forje uke, eller sendte en ny termin bekreftelse,, og håper at de sender ut pengene i dag!
ventet lenge nok, i og med at dem sa at det skulle gå veldig fort.
men viss dem sender pengene ut på morningen, så har du dem på formiddagen, altså kan være mellom, 2-3-4

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på om du har samme bank som de, men kan være lurt å belage seg på at de kommer først i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar! har ikke kommet på konto idag.

så håper det er inne imorgen:) burde jo det. fikk beskjed kl 08.00 idag tidlig at hun rådgiveren hadde utbetalt den.

 

Anonymous poster hash: eee8a...364

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på hvilken bank du har. Vi pleier si det kan ta opptil 2-3 virkedager.

 

Hilsen saksbehandler foreldrepenger.

 

Anonymous poster hash: 896e3...924

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk for svar! har ikke kommet på konto idag.

så håper det er inne imorgen:) burde jo det. fikk beskjed kl 08.00 idag tidlig at hun rådgiveren hadde utbetalt den.

 

Anonymous poster hash: eee8a...364

Da blir pengene utbetalt fra Nav til din bank i natt og så avhenger det litt av hvor lang tid din bank bruker på å gjøre utbetalingene disponibel for deg.

 

Hilsen saksbehandler foreldrepenger

 

Anonymous poster hash: 896e3...924

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 år senere...

Hei jeg har søkt om Engangsstønad er i dag 26+1. Jeg søkte om Engangsstønad for 4 uker siden og penge er fortsatt ikke kommen inn, men som jeg husker så kan de komme i løpet av ettermiddagen på konto. Men inne på nav står det 4 uker med behandlingstid. Og min søknad er fortsatt under behandling står det. Sende digitalt inn til nav med både termin bekreftelse fra Legen. Noen som veit hvor lang tid det tar egentlig? Eller må jeg ringe nav. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...