Gå til innhold

Sykmelding- svangerskap høyrisiko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som diagnose på min sykemelding sto d svangerskap høyrisiko. Nå har ikke jeg akkurat noe høyrisiko sv.skap i mine øyne, men lurer på om havn skrev d for å ikke få nav på nakken;) han sa nemlig d at NAV var på han med en gang han sykmeldte gravide.

Jaja, sykmeldt ble jeg heldigvis:) Klarer nesten ikke å gå pga bekkenløsning, og har kynnere med nedpress så veldig godt å kunne slappe av hjemme. Er enda 2 mnd til termin så god tid på å strikke babyklær:)

Anonymous poster hash: a4af2...892

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble sykemeldt av gynekologen på sykehuset, pga migrene (hadde flere anfall i uka under svangerskapet) og veldig vonde åreknuter som bl.a holdt meg våken om natta og gjorde at jeg hadde problemer med å gå normalt fordi det sprengte og verket sånn (har en jobb hvor jeg er på bena hele dagen).

På min sykemelding sto det også risikosvangerskap, selv om det jo aldri var noe som var farlig for babyen.. Tror det er eneste diagnosen nav aksepterer uten å krangle.

Anonymous poster hash: d07c4...0fa
Skrevet

Hva er poenget med denne statusen? Skryte over at du ble sykemeldt?

Anonymous poster hash: f1ef8...c22

Skrevet

Hva er poenget med denne statusen? Skryte over at du ble sykemeldt?

Anonymous poster hash: f1ef8...c22

Var det ikke et spørsmål om det er vanlig at legene skriver høyrisikosvangerskap, når det egentlig "bare" er vanlige svangerskapsplager som er årsaken til sykemeldingen. Hvorfor kan ikke legen skrive rett diagnose på sykemeldingen uten å få nav på nakken?

Anonymous poster hash: d07c4...0fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...