Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #1 Skrevet 1. juli 2013 Her spiser vi det som regel 1-2 ganger i uka. Elsker scampi. Men nå skal man visst ikke spise det mer?? Anonymous poster hash: 582f3...9ca
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #4 Skrevet 2. juli 2013 Aldri, selvfølgelig. Alle som bryr seg om andre mennesker og naturen holder seg unna scampi. Stygg, stygg industri. Håper du kutter det ut også HI. Anonymous poster hash: 50402...50f
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #6 Skrevet 2. juli 2013 Aldri, selvfølgelig. Alle som bryr seg om andre mennesker og naturen holder seg unna scampi. Stygg, stygg industri. Håper du kutter det ut også HI. Anonymous poster hash: 50402...50f Eeh, alle som bryr seg om andre mennesker kutter ut scampi? Så teit sagt. Kanskje jeg spiser masse scampi fordi jeg bryr meg om andre mennesker. Skaper noen arbeidsplasser nede i Vietnam Anonymous poster hash: 582f3...9ca
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #7 Skrevet 2. juli 2013 Aldri, selvfølgelig. Alle som bryr seg om andre mennesker og naturen holder seg unna scampi. Stygg, stygg industri. Håper du kutter det ut også HI. Anonymous poster hash: 50402...50f Eeh, alle som bryr seg om andre mennesker kutter ut scampi? Så teit sagt. Kanskje jeg spiser masse scampi fordi jeg bryr meg om andre mennesker. Skaper noen arbeidsplasser nede i Vietnam Anonymous poster hash: 582f3...9ca Du dreper flere. Titalls tusen mennesker dør av resistente bakterier som følge av rovdriften rundt scampi. Så nei, ikke "teit sagt" i det hele tatt. Anonymous poster hash: 50402...50f
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #8 Skrevet 2. juli 2013 Hva er galt med scampi? http://www.gronnhverdag.no/Aktuelt/Scampi-Tidenes-daarligste-menyvalg Anonymous poster hash: 50402...50f
Katteskinnet Skrevet 2. juli 2013 #9 Skrevet 2. juli 2013 Aldri, selvfølgelig. Alle som bryr seg om andre mennesker og naturen holder seg unna scampi. Stygg, stygg industri. Håper du kutter det ut også HI. Anonymous poster hash: 50402...50f Eeh, alle som bryr seg om andre mennesker kutter ut scampi? Så teit sagt. Kanskje jeg spiser masse scampi fordi jeg bryr meg om andre mennesker. Skaper noen arbeidsplasser nede i Vietnam Anonymous poster hash: 582f3...9ca Da går jeg utifra at du syns barnearbeid er kjempestilig da? Siden det er det du støtter...
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #10 Skrevet 2. juli 2013 Det er ikke noe system/automatikk i når jeg spiser scampi, men jeg spiste det senest på fredag.. Anonymous poster hash: 93947...a6a
Flettfrid og lilleprins Skrevet 2. juli 2013 #11 Skrevet 2. juli 2013 Aldri nå lenger. Før spiste vi det ca en gang pr mnd.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #12 Skrevet 2. juli 2013 Aldri, reker smaker mye bedre Anonymous poster hash: ec568...264
Fjollemor Skrevet 2. juli 2013 #13 Skrevet 2. juli 2013 Aldri! Jeg prøver å være en ansvarlig forbruker der jeg kan.
Odine! Skrevet 2. juli 2013 #14 Skrevet 2. juli 2013 Aldri. Det finnes dessverre ikke miljøvennlig scampi.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #15 Skrevet 2. juli 2013 Kun dersom det er en del av tapasbordet når jeg er ute og spiser på resturant eller i jobbsammenheng. Kjøper det aldri selv pga. det ødelegger mangroveskogen i Asia og driver rovdrift på naturen. Veldig synd, fordi scampi er jo så utrolig godt... Anonymous poster hash: 11672...7df
Musemorbr / Skrevet 2. juli 2013 #16 Skrevet 2. juli 2013 Scampi er det beste jeg vet. Jeg spiste store mengder i mitt eget bryllup. Det var da mange år siden sist, og jeg kan ikke tro annet enn at det blir mange år til neste gang. Problematikken rundt scampioppdrett bør tas seriøst.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #17 Skrevet 2. juli 2013 når jeg spiser Maki...anen hver mnd kanskje Anonymous poster hash: d1d13...04a
Tresøtesmå141517 Skrevet 2. juli 2013 #18 Skrevet 2. juli 2013 Aldri!!! Av to grunner, miljøet og at det er barnearbeid. Jeg var selv nede i Vietnam for et år siden og så hvordan dette foregikk (var nesten over hele landet). Så nei, scampi, uansett hvor godt det er, spises ikke i min familie.
Serepta Skrevet 2. juli 2013 #19 Skrevet 2. juli 2013 Det spiser jeg faktisk ikke. Velger det bort de gangene vi bestiller tapas på jobb også.
millemille Skrevet 2. juli 2013 #21 Skrevet 2. juli 2013 Aldri, etter at jeg hørte om rovdriften. Er ikke noe jeg savner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå