Gå til innhold

Hvor ofte spiser dere scampi?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Her spiser vi det som regel 1-2 ganger i uka. Elsker scampi. Men nå skal man visst ikke spise det mer??

 

Anonymous poster hash: 582f3...9ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri

 

Anonymous poster hash: 19ef8...89a

Skrevet

Aldri, selvfølgelig. Alle som bryr seg om andre mennesker og naturen holder seg unna scampi. Stygg, stygg industri. Håper du kutter det ut også HI.



Anonymous poster hash: 50402...50f
Skrevet

 

Aldri, selvfølgelig. Alle som bryr seg om andre mennesker og naturen holder seg unna scampi. Stygg, stygg industri. Håper du kutter det ut også HI.

 

Anonymous poster hash: 50402...50f

Eeh, alle som bryr seg om andre mennesker kutter ut scampi? Så teit sagt.

Kanskje jeg spiser masse scampi fordi jeg bryr meg om andre mennesker. Skaper noen arbeidsplasser nede i Vietnam :)

 

Anonymous poster hash: 582f3...9ca

Skrevet

 

Aldri, selvfølgelig. Alle som bryr seg om andre mennesker og naturen holder seg unna scampi. Stygg, stygg industri. Håper du kutter det ut også HI.

 

Anonymous poster hash: 50402...50f

Eeh, alle som bryr seg om andre mennesker kutter ut scampi? Så teit sagt.

Kanskje jeg spiser masse scampi fordi jeg bryr meg om andre mennesker. Skaper noen arbeidsplasser nede i Vietnam :)

 

Anonymous poster hash: 582f3...9ca

 

 

Du dreper flere. Titalls tusen mennesker dør av resistente bakterier som følge av rovdriften rundt scampi. Så nei, ikke "teit sagt" i det hele tatt.

 

Anonymous poster hash: 50402...50f

Skrevet

 

Aldri, selvfølgelig. Alle som bryr seg om andre mennesker og naturen holder seg unna scampi. Stygg, stygg industri. Håper du kutter det ut også HI.

 

Anonymous poster hash: 50402...50f

Eeh, alle som bryr seg om andre mennesker kutter ut scampi? Så teit sagt.

Kanskje jeg spiser masse scampi fordi jeg bryr meg om andre mennesker. Skaper noen arbeidsplasser nede i Vietnam :)

 

Anonymous poster hash: 582f3...9ca

 

 

Da går jeg utifra at du syns barnearbeid er kjempestilig da? Siden det er det du støtter...

Skrevet

Det er ikke noe system/automatikk i når jeg spiser scampi, men jeg spiste det senest på fredag..

 

Anonymous poster hash: 93947...a6a

Skrevet

Aldri nå lenger. Før spiste vi det ca en gang pr mnd.

Skrevet

Aldri, reker smaker mye bedre ;) 



Anonymous poster hash: ec568...264
Skrevet

Aldri! Jeg prøver å være en ansvarlig forbruker der jeg kan. 

Skrevet

Aldri. Det finnes dessverre ikke miljøvennlig scampi.

Skrevet

Kun dersom det er en del av tapasbordet når jeg er ute og spiser på resturant eller i jobbsammenheng.

Kjøper det aldri selv pga. det ødelegger mangroveskogen i Asia og driver rovdrift på naturen.

 

Veldig synd, fordi scampi er jo så utrolig godt...



Anonymous poster hash: 11672...7df
Skrevet

Scampi er det beste jeg vet. Jeg spiste store mengder i mitt eget bryllup. Det var da mange år siden sist, og jeg kan ikke tro annet enn at det blir mange år til neste gang. Problematikken rundt scampioppdrett bør tas seriøst.

Skrevet

når jeg spiser Maki...anen hver mnd kanskje



Anonymous poster hash: d1d13...04a
Skrevet

Aldri!!! Av to grunner, miljøet og at det er barnearbeid. Jeg var selv nede i Vietnam for et år siden og så hvordan dette foregikk (var nesten over hele landet). Så nei, scampi, uansett hvor godt det er, spises ikke i min familie.

 

Skrevet

Det spiser jeg faktisk ikke. Velger det bort de gangene vi bestiller tapas på jobb også.

Skrevet

Aldri, etter at jeg hørte om rovdriften. Er ikke noe jeg savner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...