Gå til innhold

Jeg takker alkoholen


Anbefalte innlegg

Gjest Siklerotte
Skrevet

Den hjelper mot alt, faktisk. Det betyr at ting så langt går bra mellom mamma og meg, og jeg driter i om det er ekte eller ikke, det er i hvert fall bra og morsomt. Langt mer enn jeg kan forvente.

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Alkohol trenger ikke gjøre ting uekte, bare klarere. Så ta det gode og sett evt det vanskelige ved å våkne dagen etter på alkoholkontoen, dersom dagen i dag blir tyngre. Ønsker virkelig at denne turen deres får en god gjennomføring, krysser fingre!

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

What she said!  :) point-finger2.jpg

Gjest Siklerotte
Skrevet

Alkohol trenger ikke gjøre ting uekte, bare klarere. Så ta det gode og sett evt det vanskelige ved å våkne dagen etter på alkoholkontoen, dersom dagen i dag blir tyngre. Ønsker virkelig at denne turen deres får en god gjennomføring, krysser fingre!

Takk, det var fint sagt! Gråter til og med litt. ;p

Gjest Siklerotte
Skrevet

I dag blir bare ubehagelig, er overbevist, og derfor ligger jeg bare i sengen og er kvalm. Hva skal vi snakke om? Kjenner jo ikke hverandre så godt akkurat, og enkelte ting vi kunne ha snakket om, vil jeg ikke snakke om.

 

Samtaletips? Hva prater man opp på første date f.eks? Andre interessante ting?

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Vær og vind

Jobb

Opplevelser man har å fortelle om fra den siste tiden

TV

Aktuelle nyheter

Ferieplaner

 

Håper dagen blir mye bedre enn du tror :)

Skrevet

Drikke enda litt mer idag da? ;)

Gjest Siklerotte
Skrevet

Det er planen, for å si det sånn, men jeg må bare vente noen timer ... Kan ikke få alkoholikerstempelet heller. ;p

Gjest sug lut
Skrevet

Hvordan gikk det i går, Siklerotte? Er det fremdeles god stemning?

Gjest Siklerotte
Skrevet

Hvordan gikk det i går, Siklerotte? Er det fremdeles god stemning?

En liten blanding, dessverre, og det er jo en prøvelse for tålmodigheten - spesielt når dama presterer å bli sur fordi jeg ikke vil på kirkevandring. Men jeg forventet ikke så mye annet.

Gjest sug lut
Skrevet

 

Hvordan gikk det i går, Siklerotte? Er det fremdeles god stemning?

En liten blanding, dessverre, og det er jo en prøvelse for tålmodigheten - spesielt når dama presterer å bli sur fordi jeg ikke vil på kirkevandring. Men jeg forventet ikke så mye annet.

 

Vel, det er jo for mye å håpe på at ikke moren din er moren din... Hvor mye lenger skal dere være sammen?

Gjest Siklerotte
Skrevet

 

 

 

Hvordan gikk det i går, Siklerotte? Er det fremdeles god stemning?

En liten blanding, dessverre, og det er jo en prøvelse for tålmodigheten - spesielt når dama presterer å bli sur fordi jeg ikke vil på kirkevandring. Men jeg forventet ikke så mye annet.

Vel, det er jo for mye å håpe på at ikke moren din er moren din... Hvor mye lenger skal dere være sammen?

Jeg er på flyplassen, hun skulle bli igjen en ekstra dag (sa hun i hvert fall) fordi jeg ikke ville bli med på disse kirkegreiene hennes, snakk om å være dramatisk. En dag for mye, sammen, men ikke bare galt - tror jeg bare må få litt avstand og roe meg ned, så synes jeg kanskje at det var mer vellykket enn jævlig.

Skrevet

 

 

 

Hvordan gikk det i går, Siklerotte? Er det fremdeles god stemning?

En liten blanding, dessverre, og det er jo en prøvelse for tålmodigheten - spesielt når dama presterer å bli sur fordi jeg ikke vil på kirkevandring. Men jeg forventet ikke så mye annet.
Vel, det er jo for mye å håpe på at ikke moren din er moren din... Hvor mye lenger skal dere være sammen?

Jeg er på flyplassen, hun skulle bli igjen en ekstra dag (sa hun i hvert fall) fordi jeg ikke ville bli med på disse kirkegreiene hennes, snakk om å være dramatisk. En dag for mye, sammen, men ikke bare galt - tror jeg bare må få litt avstand og roe meg ned, så synes jeg kanskje at det var mer vellykket enn jævlig.

 

 

 

Så bra, litt vellykket og litt jævlig er bedre enn mislykket og helt forjævlig.

Det kan jo være starten på et levelig forhold, i det minste. Neste gang kan du drikke mer og henge med henne litt mindre? ;)

Skrevet

Jeg må si jeg syns du har vært veldig flink, Siklerotte!

Uansett har du gjort noe du har vært veldig i tvil om at du i det hele tatt skulle.

Nå kan du få det litt på avstand og oppsummere.

Du skal ikke se bort i fra at regnestykket vil gå i pluss :)

Gjest sug lut
Skrevet

I forhold til utgangspunktet tror jeg kanskje du går i pluss? Bare du får litt avstand?

Gjest Siklerotte
Skrevet

Ja, litt flink i hvert fall - jeg klarte å beholde roen hele tiden, var bare litt spydig noen ganger, og det er mer enn jeg kan si om den andre (selv om hun også prøvde, så det er sagt hvis hun skulle lese denne tråden, det kan jo alltids skje). Jeg tror jeg er i pluss allerede, for første dagen var fin og hun var ærlig, tror jeg, og så prøver jeg å tenke at alt det andre var et resultat av at det er vanskelig for henne også. For jeg vet at hun tenker mye på at jeg sikkert skulle ha vært en annen, og det gjør det vel vondt, da.

 

Uansett - hun skal få komme i bryllupet mitt, men hun har taleforbud! :)

Gjest sug lut
Skrevet

Ja, litt flink i hvert fall - jeg klarte å beholde roen hele tiden, var bare litt spydig noen ganger, og det er mer enn jeg kan si om den andre (selv om hun også prøvde, så det er sagt hvis hun skulle lese denne tråden, det kan jo alltids skje). Jeg tror jeg er i pluss allerede, for første dagen var fin og hun var ærlig, tror jeg, og så prøver jeg å tenke at alt det andre var et resultat av at det er vanskelig for henne også. For jeg vet at hun tenker mye på at jeg sikkert skulle ha vært en annen, og det gjør det vel vondt, da.

 

Uansett - hun skal få komme i bryllupet mitt, men hun har taleforbud! :)

Du skulle ikke vært en annen, lille rotte. Du skulle bare ikke vært alene. Stor klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...