silverhearts Skrevet 1. juli 2013 #1 Skrevet 1. juli 2013 Ok, nå er det like før jeg sikkert må ta en tur til lege her, men jeg må prøve her først.. Håper jeg kan få noen svar som gjør meg litt klokere.. Jeg kjenner spark! Og er ikke gravid! Jeg kan ikke være det. Jeg har tatt test nå, og den var jo negativ, som ventet. Jeg har mens hver mnd, dog varer den bare 1 dag, og resten bare pittelitt spott i 2 dager. Sånn har det nok hvert de siste 3-4 mnd. Jeg har ingen klare symptomtrekk på graviditet. I alle fall ikke noe jeg har tenkt over. Men for ca 3 uker siden begynte alltså dette. Begynte som småe bobler, sommefugler.. ja, dere vet. Nå, spesielt da jeg setter meg rolig, så får jeg ganske "harde" spark/dytt. Dette ligger da ved symfysen, og varierer bittelitt på plassering. Jeg har prøvd å flytte " mammamaven" oppover (Jeg har to barn fra før), for å se om det gir deg da, men akkurat på samme plassen. Å ikveld kjente jeg det da jeg la hånden på!! :/ Jeg har ikke smerter. Jeg tenkte kanskje at dette kom i forbindelse med mens, så jeg slo meg til ro med det. For 4 dager siden fikk jeg mens. Denne varte nøyaktig 1,5 dag, og det er akkurat likedan.. I skrivende stund er det veldig aktivt nedi der. Jeg har lest om noen som har hatt det likens, men dette er ikke som lemus, ikke så raskt. Og jeg har lest om lustbobler. Men i 3 uker..?? Er det noen som har opplevd lignende? Test er negativ, så jeg kan da umulig være gravid? Eller??
Sunnmøringen Skrevet 2. juli 2013 #2 Skrevet 2. juli 2013 Jeg har en venninne med 2 barn. Ingen av de graviditetene har vist positivt på graviditetstest.
DaTuMa Skrevet 2. juli 2013 #3 Skrevet 2. juli 2013 Kan være luft. Det kan kjennes veldig ut som spark
venterpå nr 3 ♡ Skrevet 2. juli 2013 #4 Skrevet 2. juli 2013 Mamma hadde d også sånn me sin mensen og ho fikk miblille søster noen mnd seinere ville nok tatt en tur til legen
Tante_Esel Skrevet 12. juli 2013 #7 Skrevet 12. juli 2013 ble nysgjerrig jeg og hvordan har det gått med deg??
mariannehanne Skrevet 12. juli 2013 #8 Skrevet 12. juli 2013 Så rart! Har også en venninne som i 3mnd testet negativ for graviditet inkludert en test de gjorde på sykehuset. Kanskje bestille en privat ultralyd?
Januarmirakelet Skrevet 15. juli 2013 #10 Skrevet 15. juli 2013 Har du fått sjekket det hos legen? Ble veldig spent på dine vegne nå
lilleboern Skrevet 28. juli 2013 #12 Skrevet 28. juli 2013 Hvordan har mensen din vært tidligere? Har du vanligvis så kort mensperiode? Det kan jo være tarmaktivitet eller lette muskelspasmer. Har du nettopp gjort et inngrep nedentil, eller fjernet/satt inn spiral? Du har jo kjent to graviditeter på kroppen før...følg magefølelsen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå