Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #1 Skrevet 1. juli 2013 Jeg tenker på det og er livredd for at det skal skje mitt barn. Jeg har lest noen artikler om det, men prøver å ikke gjøre det. Men det står jo om det i alle brosjyrer og spebatnsbøker, å de leser jeg. Jeg sitter å ramser opp de ulike farpunktene og ser hvilke som er en fare her. Gutten vår ble født for tidelig, han hadde lav fødselsvekt, det blir varmt i andre etg her vi bor om sommeren, samboeren røyker (ikke inne selvfølgelig og aldrig i nærheten av babyen, han vasker og pusser tenner etter hver røyk). Tørr ikke å la babyen sove på rommet våres pga det. Han sover på eget rom, men vi har kjøpt best i test babycall for å få med oss hver lille lyd han lager. Jeg er så lei all denne angsten. Jeg vil kose meg med babyen min, ikke være livredd hele tiden. Vi har slitt i mange år med å få dette barnet, og siden jeg er født ulykkesfugl så tenker jeg hele tiden at det sikker kommer til å skje meg. Er det noen andre her som har slitt med det samme og har tips til hvordan jeg kan legge fra meg dette? Jeg orker ikke dette mer. Vil nyte øyeblikkene. Anonymous poster hash: 99688...bf9
me_87 Skrevet 1. juli 2013 #2 Skrevet 1. juli 2013 Jeg var også livredd for for det! Jeg kjøpte Babysense,en alarm som hyler visst barnet skulle slutte å puste. Det hjalp meg til å senke skuldrene litt.
*Smiley* Skrevet 1. juli 2013 #3 Skrevet 1. juli 2013 Har hatt mye av det samme jeg også. Det blir bedre når de blir eldre. Har hørt at man kan kjøpe pustealarmmadrass/matte?Det går over med tiden men føler med deg.
puttiplutti Skrevet 1. juli 2013 #4 Skrevet 1. juli 2013 Hei kjære deg. Det er alle foreldres mareritt å oppleve krybbedød.. Heldigvis er det ikke mange barn i Norge som rammes av dette...jeg har også slitt med samme følelser som deg, i perioder klarte jeg ikke å sove. Mitt kjære lille tantebarn døde i krybbedød, det er det jævligste vi som familie noen gang har opplevd. Jeg jobbet med meg selv i mange uker da jeg selv ble mamma for første gang.. Jeg har ikke så mange råd å komme med, for jeg tror vi som foreldre bestandig vil bekymre oss for å miste barna våre uansett hvor gamle de blir. Min bror og svigerinne fikk en madrass fra landsforeningen for krybbedød som varslet dersom babyen sluttet å puste.. Jeg håper du klarer å nyte tida som er, for dessverre er det som regel slik at det fæle som måtte komme vil ramme uansett om vi nyter livet her og nå eller om vi ikke gjør det. Klem til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå