Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #1 Skrevet 1. juli 2013 https://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=42415432 Det ligger veldig øde til og er en del påkostninger som kommer relativt fort med oppgradering til biovac, og muligens annet. Har ikke sett hva takstmann sier. Men fin pris og flott tomt. Anonymous poster hash: 7c18b...ec0
Gjest meg&mini Skrevet 1. juli 2013 #3 Skrevet 1. juli 2013 Fin tomt ja:) Ellers så må vel det meste pusses opp (hvertfall hvis det var jeg som skulle bo der), men stor potensiale:)
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #4 Skrevet 1. juli 2013 Litt kjedelig fasade, men fint inne. Jeg liker det og bra pris Anonymous poster hash: 122c9...739
Bare blåbær Skrevet 1. juli 2013 #5 Skrevet 1. juli 2013 Oppussingsprosjekt, men veldig bra potensiale. Likte romløsningene. Men dette hadde blitt et skikkelig oppussingsprosjekt i mine øyne, så hadde blitt endel 100000 i oppussing. Men har en lyst, og er klar for å jobbe litt... Go for it!!!
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #6 Skrevet 2. juli 2013 Regner med du har fått med deg dette: æ Vei/vann/avløpVei: Offentlig tilknytning via privat stikkvei. Vedlikehold, snømåking og strøing av stikkvei måpåregnes. Vann: Privat tilknytning via vannile. Trykktank og pumpe plassert i kjeller.Avløp: Privat tilknytning. Oppgradering til minirenseanlegg må påregnes innen kort tid ihht.kommunale pålegg. Utover det, så sier jeg kjør på. Litt oppussing er det med alle hus, men her var det stor og flott tomt pg mye potensiale i huset Anonymous poster hash: 09fea...88c
Miamimom Skrevet 2. juli 2013 #7 Skrevet 2. juli 2013 Greit som fritidsbolig, ellers måtte jeg ha renovert så mye at jeg like gjerne kunne bygget nytt hus av samme størrelse for renovasjonskostnadene.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #8 Skrevet 2. juli 2013 Tror det huset kan bli superkoselig. Moro, jeg bor i Aurskog!!! Hvem er du da HI? Anonymous poster hash: 005b9...e31
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #9 Skrevet 2. juli 2013 Tror det huset kan bli superkoselig. Moro, jeg bor i Aurskog!!! Hvem er du da HI? Anonymous poster hash: 005b9...e31 Vi bor på Aurskog vi og, men vil ikke si hvem jeg er Anonymous poster hash: 7c18b...ec0
Tigerpote Skrevet 2. juli 2013 #10 Skrevet 2. juli 2013 Jeg likte tomten, men ikke huset og det at det er så avsidesliggende. Etter å ha sett veldig mye på nye hus, blekner gamle hus i forhold dessverre ;-)
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #11 Skrevet 2. juli 2013 Alt "må" jo pusses opp, men det kan helt sikkert bli bra om dere har stort nok budsjett. MEN det er ikke bilde av badet og det gjør meg skeptisk... Anonymous poster hash: 0677c...bd4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå