Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #1 Skrevet 1. juli 2013 Jeg er ikke overvektig eller spesiellt usunn, spiser "vanlig" og er heller ikke lat. Men jeg trenger definitivt å bevege kroppen mer, og trene rett og slett! Problemet er at jeg eier ikke selvdisiplin når det kommer til trening, og kan ha de beste intensjoner og motivasjoner (nye treningsklær, lydbok etc etc), men likevel lurer jeg meg selv til å tenke at det passer dårlig akkurat i dag.. Er det noen som har tips til hvordan jeg skal få motivert meg selv og virkelig gjennomført en livsstilsforandring? Jeg er hjemme med baby pluss at jeg også har større barn. Lite "fritid" med andre ord Anonymous poster hash: 46c07...97c
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 1. juli 2013 #2 Skrevet 1. juli 2013 Jeg trener på Elixia 3-4 ganger i uka. Det er såå deilig når man først får kommet i gang. Er alenemamma, så datteren min er på barnepassen mens jeg trener.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #3 Skrevet 1. juli 2013 jeg gjør det for å få en finere kropp. Jeg er heller ikke overvektig,veier under 50 kg men har likevel litt mage jeg vil få vekk. Motivasjonen min er å se bra ut i bikini! Anonymous poster hash: 260ed...874
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå