Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en smal gang i underetasjen med en vegg som trenger litt oppfriskning. Veggen er mellomgrå og ca 2 meter lang, men en dør slår opp mot den, så jeg har vel ca 1,5 meter jeg kan henge noe på. Det er ikke dagslys der, men ok belysning av taklamper, og det er bare dører til soverom og vaskerom.

Jeg vil ikke ha noe bilde der, egentlig, hvertfall ikke bilder av familien.

Hva kan jeg bruke denne veggen til? Har tenkt på en stor settekasse, men jeg har ikke så mange små ting å sette der, dessuten blir det mye å tørke støv av. Jeg er ikke fan av veggord. Jeg tenkte jeg kunne lage en fancy knaggrekke der, men hva søren skal jeg henge der?

Hva ville dere gjort med veggen? Jeg er åpen for alt, også bilder og settekasser...

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet (endret)

Speil? Altså stort? Da blir det mer romfølelse uten å bli kludrete (som bilder/knagger/etc fort blir).

Endret av sug lut
Skrevet

Speil? Altså stort? Da blir det mer romfølelse uten å bli kludrete (som bilder/knagger/etc fort blir).

speil har jeg ikke tenkt på:) men vil ikke det se litt rart ut når gangen er så smal? Den vel ca en meter bred, kan jeg tenke meg... Og et speil har ingen nytteverdi der da det er et veldig unaturlig sted og stå å speile seg, for ikke å snakke om trangt. men alt trenger jo ikke ha en nytterverdi heller, jeg har en kjeller full av unyttige ting:)

Skrevet

Vi har en smal gang mellom stue og kjøkken, og har hengt et stort speil på veggen der. Et fra Ikea. Det gjør seg veldig godt og gjør at gangen virker romsligere.

Skrevet

Da tråler jeg nettet etter fine speil:)

Skrevet

Jeg digger denne veggen, dekorert med knagger og man henge vesker og andre fine ting som fortjener å henge framme, der.

http://livethemma.ikea.se/node/41326

Anonymous poster hash: fca5b...570

Skrevet

Jeg digger denne veggen, dekorert med knagger og man henge vesker og andre fine ting som fortjener å henge framme, der.

http://livethemma.ikea.se/node/41326

Anonymous poster hash: fca5b...570

Den var stilig! Det er faktisk noe sånn jeg hadde tenkt meg, bare ikke i fullt så knæsje farger. Men jeg vet bare ikke hva jeg skal henge på disse krokene. Hadde det vært en yttergang hadde det jo ikke vært noe problem, det er bare en gang mellom soverommene, og ett veldig unaturlig sted å stoppe opp for å gjøre noe som helst. Man går liksom bare forbi der...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...