Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #1 Skrevet 1. juli 2013 Sovner på sekundet. På ryggen er det bare kaving og skrik! Jeg lar han sove på magen på dagtid, i vogn og på tur etc. Om natta skrikes det. Flere som trosser alle råd og lar baby sove på magen?? Anonymous poster hash: 61fb8...4cc
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. juli 2013 #2 Skrevet 1. juli 2013 Minsten sov på magen. Lå han på ryggen bare gråt han. På magen sovnet han med en gang
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 1. juli 2013 #3 Skrevet 1. juli 2013 Hvor gammel er nurket? Så lenge det er stort nok til å vri hodet og løfte det på egenhånd, ville jeg latt baby sove på magen. Du kan jo legge monitor nede i senga, på mest sensitive innstilling, barnet vil hoste hvis det ikke får luft. Og la barnet ligge i sovepose isteden for med dyne, og uten bamser eller kosekluter o.l slik at den ikke får noe over ansiktet
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #4 Skrevet 1. juli 2013 Bare 2 mnd. Vet det er sterkt anbefalt å ligge på ryggen! Anonymous poster hash: 61fb8...4cc
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #5 Skrevet 2. juli 2013 Hvis valget står mellom å la babyen sove på magen og at baby ikke sover ville jeg LETT lagt baby på magen. Men jeg ville tatt noen forholdsregler, som å legge baby på nokså fast madrass (ikke f.eks lammeskinn), passe på at dyne eller evt. pledd ikke kunne komme i veien for luftveiene (da vesla var baby satte jeg fast dynen mellom madrass og seng i fotenden så den ikke kunne dras opp), ikke ha noen bamser eller puter i sengen og kanskje gått til innkjøp av en sånn pustemonitor som piper hvis babyen ikke puster på et minutt (jeg fikk låne denne: http://angelcarebaby.com/item/international-best-video-monitor-with-sensor-pad-ac1100/ da vesla var liten og den fungerte som beskrevet, men jeg vet ikke om den selges i Norge). Anonymous poster hash: de33b...362
Tauriel Skrevet 2. juli 2013 #6 Skrevet 2. juli 2013 Jeg lot jentungen sove på mage fra hun var noen uker gammel. Ble krig hvis hun lå på ryggen. Men tok forhåndsregler da, med ingen kosedyr i sengen, ingen pute, ikke pledd under hode, fast madrass, ikke saueskinn ol. Slik at hun lå helt flatt Men fra 3 uker gammel ca så snudde hun hodet selv da hun lå på magen (var hos fotograf når hun var 3 uker, har bilde av henne med hode løftet opp )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå