Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #1 Skrevet 1. juli 2013 Har fri denne uka, og vil gjerne lufte oss litt. Vi er åpne for litt friluftsfaktor, men er ikke drevne teltcampere, og har en ettåring og et par større barn med oss. Tilgang på drikkbart/rennende vann er et pluss om vi skulle campe i utmark, da jeg ikke ser for meg å drasse på litersvis med vann. Noen som vet om noen fine steder å gjøre strandhogg, eller har andre gode tips til hva som er verdt å oppleve? Anonymous poster hash: af265...6da
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #2 Skrevet 1. juli 2013 Andreplass i folkets favorittcamp i år: http://campingportalen.no/campingplasser/s%C3%B8r-tr%C3%B8ndelag/gullv%C3%A5g-camping Anonymous poster hash: 149da...872
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #3 Skrevet 1. juli 2013 Er overhodet ikke kjent i Midt-Norge, men dersom det er i nærheten av Vega og Ylvingen ville jeg dratt dit Det er jo så vakkert der (på bilder). Leste også en repotasje i KK eller noe for noen år siden om ferie på Helgelandskysten, var masse flotte tips der. Men den artikkelen ligger vel neppe på nett.... Anonymous poster hash: ad8c9...ffd
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #4 Skrevet 1. juli 2013 Er overhodet ikke kjent i Midt-Norge, men dersom det er i nærheten av Vega og Ylvingen ville jeg dratt dit Det er jo så vakkert der (på bilder). Leste også en repotasje i KK eller noe for noen år siden om ferie på Helgelandskysten, var masse flotte tips der. Men den artikkelen ligger vel neppe på nett.... Anonymous poster hash: ad8c9...ffd Er overhodet ikke kjent i Midt-Norge, men dersom det er i nærheten av Vega og Ylvingen ville jeg dratt dit Det er jo så vakkert der (på bilder). Leste også en repotasje i KK eller noe for noen år siden om ferie på Helgelandskysten, var masse flotte tips der. Men den artikkelen ligger vel neppe på nett.... Anonymous poster hash: ad8c9...ffd Åh ja, det var en god ide. Googlet, men fant ikke priser på overnattingen - så nemlig for meg rorbuferie Spennende. Anonymous poster hash: af265...6da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå