Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #1 Skrevet 1. juli 2013 Altså å betale for å bestemme hvor dere skal sitte før dere sjekker inn ? Vi har aldri pleid å gjøre dette, og har ikke hatt noe problem med å få sitte sammen likevel. Har en venninne som insisterer på at vi må forhåndsbestille, mens jeg føler jeg kan finne andre ting å bruke 300 kr på... Hva pleier dere gjøre ? Det er Norwegian det er snakk om i dette tilfellet om det har noe å si. Anonymous poster hash: 71ff6...738
Gjest Visten Vrangskapning Skrevet 1. juli 2013 #2 Skrevet 1. juli 2013 Jeg må ha setevalg, det er en kontrollgreie jeg har og som jeg betaler for om nødvendig. Om du ikke har det på samme måte trenger du jo ikke å betale for det, heldige deg da
Trultemor85 Skrevet 1. juli 2013 #3 Skrevet 1. juli 2013 Aldri gjort det før. Men når jeg fant ut at flyet hadde 4 seter i midtrekka kjøpte jeg likesågodt de, siden vi var to voksne og to barn
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #5 Skrevet 1. juli 2013 Har jeg aldri gjort. Hadde jeg vært ekstremt rik, kunne jeg muligens funnet på å gjøre det. Anonymous poster hash: 7c4f2...2b5
MrsMilla Skrevet 1. juli 2013 #6 Skrevet 1. juli 2013 Ikke om jeg reiser dagsturer med jobb. Men om jeg skulle reist til thailand med små barn ville jeg vært sikker på å sitte en plass der det er greit for ungene, litt strategisk for å sikre en god tur. Men vi valgte forsåvidt å reise med SAS - og da var jo ikke det et problem. Viste seg at prisen var den samme uansett når man ville sitte på en grei plass og ha med bagasje - nei, vent litt, siden prisen var den samme, betyr det at maten, kaffen og vannet er gratis kontra norwegian haha
It's all about me Skrevet 1. juli 2013 #7 Skrevet 1. juli 2013 Vi reserverer aldri på forhånd, iallfall ikke lengre i veien enn hva som er inkludert i billettprisen. Men har opplevd flere ganger å bli delt opp. Både som familie når vi har reist med barn, og når jeg og mannen har reist alene. Ganske kjedelig igrunn, noen ganger ordner det seg, andre ganger ikke. Lurer f.eks på hva han mannen tenkte som skikkelig fyllesjuk heller satt ved siden av ei høy-gravid dame og hennes overbegeistrete 2-åring, enn å bytte sete med mannen min noen rader lenger bak (helt lik plassert på raden)
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #8 Skrevet 1. juli 2013 Ikke om jeg reiser dagsturer med jobb. Men om jeg skulle reist til thailand med små barn ville jeg vært sikker på å sitte en plass der det er greit for ungene, litt strategisk for å sikre en god tur. Men vi valgte forsåvidt å reise med SAS - og da var jo ikke det et problem. Viste seg at prisen var den samme uansett når man ville sitte på en grei plass og ha med bagasje - nei, vent litt, siden prisen var den samme, betyr det at maten, kaffen og vannet er gratis kontra norwegian haha Jada, vet at Norwegian er kjipt. Men nå er det nå engang det selskapet som flyr dit vi skal, så da er det ikke så mange alternativer. HI Anonymous poster hash: 71ff6...738
MrsMilla Skrevet 1. juli 2013 #9 Skrevet 1. juli 2013 Om dere reiser med småbarn kan det være lurt å se om man får gode seter. spesielt om dere har pittesmå barn og kunne ha bruk for baby-bassinet! Ta også med godt med vann, pledd og mat for sikkerhets skyld. Om det ikke er så nøye om dere sitter litt her og der, så er jo setereservasjon bortkastede penger - alternativt sats på å få byttet på flyet (om ikke andre har betalt for akkurat de setene).
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #10 Skrevet 1. juli 2013 Jeg reiser aldri med Norwegian lengre (eller RyanAir), så det er ikke et problem for meg. Men hvis jeg noen gang skulle reise med Norwegian igjen, så ville dette typisk være en reise innenfor Norge og da er det ikke spesielt viktig for meg å reservere sete nei. Anonymous poster hash: d8acb...e14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå