Gå til innhold

Inspirert.. Hva vet DU om mannen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hva vet dere egentlig om mannen deres? :P

Vet dere hvilken musikk han hører på, favorittfargen, hvor han har vært på ferie, hvor mange forhold, hva han interesserer seg for, hva han vil når han blir pensjonist?

Føy gjerne på ting ;)

Anonymous poster hash: f34c2...9a8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.

Anonymous poster hash: 42d07...880
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, jeg vet det meste om han. Også om hans tidligere forhold. Og antall sexpartnere, he he

Skrevet

Så  morsomt å se at inlegget mitt inspirerte :)

Men for å svare på det du spør om, så blir det umulig å svare. Jeg vet uendelig mye, men sikkert ikke absolutt alt. Alle har vel hemmeligheter, men vet det jeg trenger og mer til, etter x antall år sammen :)

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Vi har vært sammen siden vi var tenåringer, så det er nok ikke mye jeg ikke vet om i voksenlivet hans.

Skrevet

Ja, jeg vet det meste av sånt. 

Skrevet

Vi har vært sammen siden vi var 13 år (vi begge er 34 nå) vet nok fet meste om min flotte mann;-)

Anonymous poster hash: 73fcf...d3b

Skrevet

Vet hel det meste om han. Har vært sammen siden tenårene. Vet mye som ikke er verdt å vite om han også ;)

Så sant han ikke har løyet til meg da...

Men når det er sagt så er jeg ikke en person som føler keg trenger å vite absolutt alt om han.

Skrevet

Ja, tror nok jeg vet det meste. Hadde harde "intervjurunder" før vi giftet oss. Han har ikke hatt noen forhold. Han har vært en gutt som stort sett bare jobbet, brukte mye tid på studier, lesing, spilte (musikkinstrumenter), var på ungdomsmøter og var aktiv i friluft. Jeg vet også hvilke fremtidsønsker han har. Favorittfargen vet jeg ikke.

Skrevet

HI her..

Må bare si at jeg hadde ingen baktanker ved dette innlegget altså, bare morsomt å høre hva folk sier :)

Jeg føler at jeg vet det aller meste om min mann, hvertfall i forhold til dagligdagse ting, interesser, meninger, litt om forhold ++.

Jeg vet ikke favorittfarge eller favorittsang, men vet hvilke farger han IKKE liker og hvilke type musikk han hører på :P

Mannen min er fæl til å glemme ting da, så om vi har pratet om ting fra fortiden, enten det er forhold, oppvekst eller div episoder, så er det mye han ikke husker.

Sikkert noen ting han ikke VIL huske og, men han er generelt en veldig glemsom person :P

Jeg har fortalt MYE om meg selv, men halvparten har sikkert gått i glemmeboken for han sin del ;)

Og ja, SOMMERFRISK, det var ditt innlegg jeg siktet til fra den andre tråden, hihi.

Anonymous poster hash: f34c2...9a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...