Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #1 Skrevet 1. juli 2013 vet ikke om det er lov å spørre om det her, men prøver, så kan det slettes om det ikke er ok. Har lest litt om de og kunne tenkt meg å prøve de. men synes det er dyrt om det bare er tull og gir flere ulemper enn fordeler. Anonymous poster hash: 39e90...463
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #2 Skrevet 1. juli 2013 kjenner ikke til dette produktet, men antar at det det er en form for slankepille som hevder å benytte seg av chiliens varmende effekt for fettforbrenning. samtlige slike produkter er svada. nuff said. Anonymous poster hash: 9c037...22e
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #3 Skrevet 1. juli 2013 ja det er vel kanskje for godt til å være sant.. de mener at forbrenningen skal øke med 300 kcal om dagen. Anonymous poster hash: 39e90...463
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #4 Skrevet 1. juli 2013 vås fra ende til annen. det hjelper ikke. bedre å redusere kaloriinntaket og øke aktivitetene. langt mer effektivt og ikke minst, mye mye billigere. Anonymous poster hash: 9c037...22e
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #5 Skrevet 1. juli 2013 ja må vel bare innse at det er salgstriks. noen som vet hvordan man kan trene uten å bygge muskler da? har allerede vokst i str muskler i beina. men fettet på rumpe og mage sitter dønn fast. spiser lite og sunt. hi Anonymous poster hash: 39e90...463
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #6 Skrevet 1. juli 2013 er det så ille å bygge muskler da, du får jo fastere kropp av det? større muskler krever dessuten mer energi, som gjør at du brenner mer kalorier. du sier ingenting om hva du trener eller særlig om hva du spiser. husk at fett på mage, hofte og rumpe er ofte det siste som forsvinner. og nei, punktslanking er også humbug. Anonymous poster hash: 9c037...22e
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #7 Skrevet 1. juli 2013 ja, punktslanking har jeg prøvd og det fungerer ikke. jeg trener ved å gå/jogge 1 times tid 3 ganger per uke. og noen øvelser hjemme som gode gammeldagse situps og den hvor man ligger på rygg og skyter hoftene opp mot taket for å stramme rumpa ellers spiser jeg som sagt sunt og variert. ligger på mellom 1200 og 1500 kcal om dagen. kanskje bittelitt mer på lørdager. ja, muskler er jo fint å ha, men jeg føler det ser rart ut med tykke lår og legger pga muskler, og stor hengerumpe og hengemaga på samme kropp. skulle heller gjerne hatt muskler på mage og rumpe og hatt slanke lår. hi Anonymous poster hash: 39e90...463
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #8 Skrevet 1. juli 2013 situps gir ikke slank mage, slutt med det. inntaket ditt er faktisk for lavt. øk til rundt 1800 kcal om dagen. faste måltider hele tiden. proteiner, sunt fett og langsomme karbohydrater. leg raisers er langt bedre for magen. rumpa trenes med knebøy, utfall, etc. sjekk fitnessbloggen.no for mer info. Anonymous poster hash: 9c037...22e
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #9 Skrevet 1. juli 2013 takk for tips, det sporet litt av her, men det er kanskje like greit da skal jeg sjekke ut fitnessbloggen hi Anonymous poster hash: 39e90...463
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå