Gå til innhold

Vil jeg gå ned dersom jeg slutter å spise?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører mange si at man ikke går ned av å slutte å spise, at man bare legger på seg da.. Lurer på om dette kan stemme? På sykehjemmet der jeg jobbet så jeg at de som ikke spiste gikk ned siiinnsykt mye.. Jeg har nå gått i 4 dager uten å spise, og har raaaast ned.. Til vanlig spiser jeg sunt, hver 3 time, 5 ganger om dagen osv.. Men nå har jeg faktisk glemt å spise i fire dager, og vekta har rast... JIPPI! Men kommer det til å vare?

Anonymous poster hash: 37006...f4e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I begynnelsen, ja...du mister først og fremst væske med engang du begynner på en diett eller slutter å spise. Men det er veldig usunt og du får alle kiloene tilbake senere, når du begynner å spise vanlig igjen. Det beste er å forandre kostholde...spise litt mindre og sunnere.

Anonymous poster hash: 53714...e24
Skrevet

Selvfølgelig vil du gå ned om du ikke inntar kalorier.

Anonymous poster hash: 37cae...2ae
Gjest Anybody
Skrevet

Klart det varer! Så dør du til slutt... Barna i Afrika dør ikke av overvekt om det var det du trodde..

Skrevet

Hører mange si at man ikke går ned av å slutte å spise, at man bare legger på seg da.. Lurer på om dette kan stemme? På sykehjemmet der jeg jobbet så jeg at de som ikke spiste gikk ned siiinnsykt mye.. Jeg har nå gått i 4 dager uten å spise, og har raaaast ned.. Til vanlig spiser jeg sunt, hver 3 time, 5 ganger om dagen osv.. Men nå har jeg faktisk glemt å spise i fire dager, og vekta har rast... JIPPI! Men kommer det til å vare?

Anonymous poster hash: 37006...f4e

Idiot

Anonymous poster hash: d89f0...83a

Skrevet

Klart man går ned, men det er jo en forferdelig måte å gjøre det på da.

Jeg har mistet et par kg på en uke nå fordi det har blitt lite mat av div grunner. Da mener jeg lite, og ikke ingenting ;)

Og sånn har jeg det også hver gang jeg er syk eller stresser og derfor spiser lite.

Men som noen andre skrev, med det samme man begynner å spise igjen så vil man jo gå opp.

Hold deg til f.eks 1600 kalorier om dagen du, så går du nok ned da også, på en litt bedre måte ;)

Anonymous poster hash: 8bb40...f8d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...