Gå til innhold

Homeparty: me&i

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei barndomsvenninne, som uten grunn bare kuttet meg ut. Har med jevne mellomrom forsøkt å holde kontakten, men hun har sjeldent svart meg. De få gangene vi har avtalt noe de siste årene, har hun invitert med seg mange andre venninner av henne med seg. Vi var skikkelig erteris fra vi var 11/12 år, til vi var passert 20. Jeg har ikke sett henne i det hele tatt de siste tre årene. Jeg har sent henne melding på bursdager, bryllupsdag og andre typer merkedager, får aldri noe tilbake. Har brukt de siste årene til å innse at vi kanskje har vokst fra hverandre eller noe, hun ønsker iallfall ikke meg og mine i sitt liv. Dette har jeg godtatt, og ikke prøvd å finne på noe somsagt de siste tre årene.

I dag tikket imidlertid en sms inn på telefonen min: hun har begynt som selger på me&i, og vil at jeg skal ha et party for henne til høsten! Jeg ble ganske paff må jeg si... Her har jeg ikke hørt fra henne på all den tid, så kommer en sms om jeg vil være vertinne! I utgangspunktet liker jeg ikke homeparties, syns det er ubehagelig å invitere bekjente for så å legge et kjøpepress på dem. I tillegg så føler jeg meg veldig utnytta av det jeg tenker på som en tidligere venninne...

Hva hadde dere gjort? På ene siden har jeg ikke lyst til å svare henne engang.. På den andre siden prøver hun kanskje å ta opp igjen kontakten?!

Hva ville dere kloke damer gjort? Huff, vet ikke hva me&i er engang... Må kanskje Google litt der og...

Anonymous poster hash: 6f6b1...0c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sjeldent en måte å ta opp igjen vennskap på. Tro meg, vært der :)

Har mange venninner som plutselig blir ivrig på kontakt igjen når de har startet med homeparties og liknende.

Skrevet

Hadde glatt ignorert henvendelsen. Dette er ikke måten å gjenoppta kontakt på.

Skrevet

Jeg hadde takket høflig nei.

Skrevet

Jeg hadde og takket høflig nei til å ha party. Blir du invitert i ett så hadde jeg absolutt gått. Har vært på fire me and i party, og liker godt klærne. Både til meg og småen.

Skrevet

Noe tilsvarende skjedde meg. Jeg takket nei med begrunnelse at jeg ikke er typen til den slags.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...