Gå til innhold

Kjærlighetens 5 språk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har lest den? Har forstått d slik at d burde vært obligatorisk for alle kjærestepar og lese boka.

Anonymous poster hash: b3b64...fbe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Obligatorisk og obligatorisk... Lærte værtfall litt om meg selv når jeg leste den og ikke minst så forsto jeg mye om hvorfor jeg og faren til de to barna jeg har fra før ikke fungerte sammen!

Gjest yrild
Skrevet

jeg tror det var den vi fikk til bryllupet vårt. I tilfelle er det en god bok om de fem ulike typene for hva man setter pris på. Tid, gaver...d e tre siste typene husker jeg ikke...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, den har jeg lest. Utrolig fin, og man får en liten tankevekker :)

Skrevet

Den handler vel om hvordan man skal ta vare på parforholdet. Det går nok opp et lys for mange når man får mer forståelse for hvordan og hvorfor den andre parten sier og handler som en gjør. Den et skrevet av en samlivsterapeut.

Skrevet

Jeg syns boka er kjempebra, og den har vært veldig bra for meg og samboeren min!

Den handler om de fem ulike måtene vi uttrykker og tar imot kjærlighet på: anerkjennende ord, gaver, fysisk berøring, tid for hverandre og tjenester.

Boka skriver mye om de ulike språkene, og greia er vel det at vi har ulike kjærlighetsspråk, og en blir bevisst på hva som er ens eget språk, og ikke minst partnerens språk - og når en vet det kan en endre litt på hvordan en uttrykker kjærlighet på til sin partner, slik at partneren lettere oppfatter den kjærligheten som blir gitt/vist.

Anonymous poster hash: a63c0...66a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...