Gå til innhold

sterke eggløsningssmerter


Gjest yrild

Anbefalte innlegg

Gjest yrild

Er det noen som har hatt det?

 

Hadde usigelig vondt fra 8 -12 i dag og etter det ble det litt bedre, men kjenner det fortsatt.

 

Har null smerter under mensen, men kjenner ofte litt stikk under eggløsning... i dag var det ikke litt men på grensen til å besvime vondt!

 

Googlig gjør meg jo litt nervøs for endometriose, men da hadde jeg vel hatt smerter også under mensen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn ere med oss damer, Eva skulle gitt F i å ta den frukten, så hadde vi sluppet det her maset!

 

Men over til det du faktisk spør om: Jeg er ikke lege, så det er første råd, gå til legen ;) Så kan jeg si at jeg har hatt det samme selv et par ganger, og legen min mente at det kanskje kunne vært at jeg slapp 2 egg de gangene det skjedde, og at det medførte mer smerte enn "vanlig" eggløsning. Takke pokker så har jeg ikke blitt befruktet når disse smertene har vært der, for da hadde jeg hatt noen sett med tvillinger!!

 

Men lege er en fin ting, sikkert lang ventetid på time osv, men ikke google symptomer, da blir man bare gal ;)



Anonymous poster hash: 96883...703
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest yrild

 

Sånn ere med oss damer, Eva skulle gitt F i å ta den frukten, så hadde vi sluppet det her maset!

 

Men over til det du faktisk spør om: Jeg er ikke lege, så det er første råd, gå til legen ;) Så kan jeg si at jeg har hatt det samme selv et par ganger, og legen min mente at det kanskje kunne vært at jeg slapp 2 egg de gangene det skjedde, og at det medførte mer smerte enn "vanlig" eggløsning. Takke pokker så har jeg ikke blitt befruktet når disse smertene har vært der, for da hadde jeg hatt noen sett med tvillinger!!

 

Men lege er en fin ting, sikkert lang ventetid på time osv, men ikke google symptomer, da blir man bare gal ;)

 

Anonymous poster hash: 96883...703

 

He he.... lege ja... det er bare det at jeg ikke bor i Norge... ventetiden er ikke lang, men det koster fleeeeesk og vi skal hjem til deilige Norge nå til uka og jeg rekker det ikke før vi drar :-) I tillegg så er jeg ikke glad i legebesøk, så jeg venter til jeg må, litt sånn som de fleste menn ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det sånn hver eneste måned, må ta smertestillende når egget skal løs.

 

Varer ikke en hel dag engang, men er skikkelig vondt når det står på. Ble sånn etter at jeg fikk barn.

 

Det positive er at jeg alltid vet på dagen når jeg får mensen da, for den kommer nøyaktig 14 dager etter eggløsningssmerten...



Anonymous poster hash: b93a0...77e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under min eggløsning er jeg oppblåst og kjenner en konstant, men liten smerte i 2-4 dager, til egget har sluppet. Det har bare blitt verre og verre med årene :P



Anonymous poster hash: d0fc5...661
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest yrild

Blæææh.. ja jeg er oppblåst også og det er eggløsningstid så sånn er den saken... søren, håper ikke jeg får det sånn hver måned!

 

Takk for svar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...