Gå til innhold

sterke eggløsningssmerter


Gjest yrild

Anbefalte innlegg

Gjest yrild

Er det noen som har hatt det?

 

Hadde usigelig vondt fra 8 -12 i dag og etter det ble det litt bedre, men kjenner det fortsatt.

 

Har null smerter under mensen, men kjenner ofte litt stikk under eggløsning... i dag var det ikke litt men på grensen til å besvime vondt!

 

Googlig gjør meg jo litt nervøs for endometriose, men da hadde jeg vel hatt smerter også under mensen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn ere med oss damer, Eva skulle gitt F i å ta den frukten, så hadde vi sluppet det her maset!

 

Men over til det du faktisk spør om: Jeg er ikke lege, så det er første råd, gå til legen ;) Så kan jeg si at jeg har hatt det samme selv et par ganger, og legen min mente at det kanskje kunne vært at jeg slapp 2 egg de gangene det skjedde, og at det medførte mer smerte enn "vanlig" eggløsning. Takke pokker så har jeg ikke blitt befruktet når disse smertene har vært der, for da hadde jeg hatt noen sett med tvillinger!!

 

Men lege er en fin ting, sikkert lang ventetid på time osv, men ikke google symptomer, da blir man bare gal ;)



Anonymous poster hash: 96883...703
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest yrild

 

Sånn ere med oss damer, Eva skulle gitt F i å ta den frukten, så hadde vi sluppet det her maset!

 

Men over til det du faktisk spør om: Jeg er ikke lege, så det er første råd, gå til legen ;) Så kan jeg si at jeg har hatt det samme selv et par ganger, og legen min mente at det kanskje kunne vært at jeg slapp 2 egg de gangene det skjedde, og at det medførte mer smerte enn "vanlig" eggløsning. Takke pokker så har jeg ikke blitt befruktet når disse smertene har vært der, for da hadde jeg hatt noen sett med tvillinger!!

 

Men lege er en fin ting, sikkert lang ventetid på time osv, men ikke google symptomer, da blir man bare gal ;)

 

Anonymous poster hash: 96883...703