Gå til innhold

Jeg er så fortvilet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min går i søvne, han er ofte aggressiv og han tror noen er ute etter å ta han når han sover. Han kan gå til angrer på vegger og har flere ganger ristet meg eller datteren vår sin sprinkelseng.

I natt gikk det alt for langt. Han tok en pute og slo helt vilt ned i sengen til datteren vår, det var umulig å vekke han så det endte med at jeg slo han til han våknet. Han husker ingenting av det og er kjempe lei seg, han vil jo ikke dette selv. Han har tidliger hvert hos legen sin, men fikk beskjed om å stresse mindre og mer kunne det ikke gjøres.

Er det virkelig ikke noe mer som kan gjøres? Hva om han skader meg eller datteren min :( noen som har erfaringer?

Anonymous poster hash: 340cd...f92

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta kontakt med et Søvnsenter og spør om det er noe de kan hjelpe han med.

Anonymous poster hash: 44017...3f1
Skrevet

Ingen med erfaringer?

Hi

Anonymous poster hash: 340cd...f92

Skrevet

Hadde låst både meg og datteren inne på nattestid , tror jeg!

Hjelpes! Det der høres helt sykt ut!

Min kjære gjør mye rart i søvne ,men har aldri slått eller vært voldelig.

Men jeg så engang en serie om søvngjengere som både "voldtok" og dengte løs på partner om natta.

Ville nok ha søkt hjelp hos søvnsenter og/ eller terapeut.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Øh.

1. Han får absolutt ikke sove på samme rom som deg og datteren din før han har fått hjelp, og dette burde han forstå selv! Og lås døren!

2. Søk hjelp, let etter søvnspesialister eller søvnsenter!

Uff :( håper det ordner seg for dere snarest mulig!

Skrevet

Det er ikke så smart å låse døren om natten. 

Men "legg han" på et annet rom... Og lukk dra hans, og døra deres.

Har han problemer, i og med at han ofte drømmer at noen er ute etter han?

Skrevet

Oi, jeg tror jaggu jeg ville låst HAM inne på et soverom, jeg.... Jeg hadde ikke tørt å la ham sove i nærheten av barnet! Og jeg ville ikke latt det være mulig for ham å komme seg til barnet heller.

Anonymous poster hash: 4b43a...575
Skrevet

Oi! Hvordan gikk det med datteren deres? Hun må jo ha blitt kjemperedd:(

Jeg så en dokumentar om dette for litt siden, da var det en som var lignende din mann. Han var på ett spesialist senter og hans tilstand kunne man ikke gjøre noe med dessverre. Få mannen din til å oppsøke ett søvnsenter, så er han forhåpentligvis en av de som kan få hjelp.

Og jeg støtter de andre, ta med datteren deres på ett annet rom. Hvis han i verste fall skulle skadet henne skikkelig, kommer du aldri til å tilgi deg selv.

Anonymous poster hash: f43ac...756

Gjest yrild
Skrevet

Jeg ville sendt ham i terapi. Muligheten for at det ligger noe ubearbeidet og ulmer er stor vil jeg tro! Ville også lagt mannen på et annet rom... han vil vel hverken skade deg eller barnet deres?

Skrevet

Krigsskadd veteran?

Anonymous poster hash: ca16b...bcd
Skrevet

Til spedbarn finnes det jo alarmmatter som piper hvis barnet ikke lenger puster på madrassen. Kanskje finnes det tilsvarende for voksne? Hvis ikke, ville jeg laget mitt eget alarmsystem. En tråd rundt tåa f.eks som er bundet til noe som bråker veldig hvis tråden strammes? Slik at han kan bevege seg i senga, men ikke komme seg særlig vekk fra den? 

Skrevet (endret)

jeg ville låst ham inne på et rom faktisk. Jeg bare tenker på f.eks at han kan kanskje også være i stand til å sette fyr på huset, gå ut o.l

Endret av BikkjeBisk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...