Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #1 Skrevet 1. juli 2013 Traff en mann på en fest for noen uker siden. Vi fikk umiddelbart god kontakt. Flørtet hele kvelden, men jeg reiste hjem og det ble med det. Nå er vi blitt venner på Facebook. Skriver til hverandre jevnt over hele dagen. Ikke om noe spesielt, men litt flørting og hinting til hvor vi vil. Jeg har samboer, det har han også. Hva skal jeg gjøre? Jeg har verdens beste mann, men denne spenningen elsker jeg. Og denne mannen er en kjekk, sprek mann, som jeg har blitt ekstremt betatt av. Vi har de samme verdiene, meningene, synet og vi har samme humor. Har kjent han i 3 uker, men det føles som jeg har kjent han i all evighet.. Anonymous poster hash: 36d00...b61
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #3 Skrevet 1. juli 2013 Dersom du har en flott samboer og er lykkelig med han; hvorfor risikere det? Anonymous poster hash: b87be...d24
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #4 Skrevet 1. juli 2013 Hva ville du at mannen din skulle ha gjort hvis denne problemstillingen hadde vært hans? Anonymous poster hash: ea811...905
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #5 Skrevet 1. juli 2013 Begynner å bli lei av sånne innlegg, jeg. Du sletter han og holder deg unna, hvis du bryr deg om samboeren din. Anonymous poster hash: d2418...3ee
*SommerFrisk* Skrevet 1. juli 2013 #6 Skrevet 1. juli 2013 Traff en mann på en fest for noen uker siden. Vi fikk umiddelbart god kontakt. Flørtet hele kvelden, men jeg reiste hjem og det ble med det. Nå er vi blitt venner på Facebook. Skriver til hverandre jevnt over hele dagen. Ikke om noe spesielt, men litt flørting og hinting til hvor vi vil. Jeg har samboer, det har han også. Hva skal jeg gjøre? Jeg har verdens beste mann, men denne spenningen elsker jeg. Og denne mannen er en kjekk, sprek mann, som jeg har blitt ekstremt betatt av. Vi har de samme verdiene, meningene, synet og vi har samme humor. Har kjent han i 3 uker, men det føles som jeg har kjent han i all evighet.. Anonymous poster hash: 36d00...b61 Alvorlig talt, etter 3 uker så vet du så mye? - At dere deler alle de samme verdiene, meninger, syn? -Vet du hva han synes om oljeboring i Barentshavet? Vet du hvilket parti han vil stemme til høsten`Vet du favorittfargen hans? Vet du at han alltid vil sette deg først, når han nå tilsidesetter sin samboer, vet du at han i det heletatt vil -forlate- sin samboer? Vet du hvilke land han har besøkt og hva han synes om dem? Vet du hvordan han ser for seg livet som pensjonist? Satt på spissen? Ja. Men det er du som startet med å si at etter 3 uker så vet du det meste. For å si det sånn, -om- du vet det meste nå, er han drit kjedelig og du vil gå lei av han også for å søke ny spenning. Akkurat som du gjør mot samboeren din nå. Hvorfor kan ikke folk forlate mennene sine -før- de søker ny spenning? Hva er dette? En trend? Get a grip!
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #7 Skrevet 1. juli 2013 Jeg var også betatt av en annen mann, det begynner å gå over nå etter 2 år! Jeg har en fantastisk mann, ville aldri byttet ut min mann. Men kunne godt ha tenkt meg ei natt med hr L, var helt jævlig de første månedene. Men jeg er så ærlig at jeg fortalte min mann om dette, han hjalp meg å jeg er glad jeg sa det til han. Min mann er heldigvis ikke en sjalu type, vi kjenner hverandre GODT etter 12-års forhold. Han vet jeg er ærlig å at jeg forteller han alt. Mannen min vet godt hvem hr L er, hans firma har bygget huset vårt så vi begge hadde ofte kontakt med denne mannen... Vi fikk et nytt sexliv etter denne hendelsen, jeg får kalle min mann hr L altså navnet til han jeg var betatt av, å etterhvert ble det ikke like spennende med denne hr L. Vi spøker litt om det nå å da:-D Er glad det ikke var omvendt, jeg hadde aldri taklet at min mann var betatt/forelsket i en annen kvinne. Jeg er av den litt mer sjalue typen:-P Behold mannen din, det går over! Anonymous poster hash: 334cb...4b7
Frøken Ubesluttsom Skrevet 1. juli 2013 #8 Skrevet 1. juli 2013 Betatthet er noe som ofte går fort over. Å det å ha et godt liv med den man er sammen med har også mye med holdninger og vilje å gjøre. Kjærligheten/forelskelsen vil ikke alltid være like sterk, det går litt i bølgedaler. Men jeg ville ikke ofret noe trygt og godt, for noe spennende. Spenning går fort over, plutselig er det ikke så spennende lenger...
Elsker livet Skrevet 1. juli 2013 #9 Skrevet 1. juli 2013 Slutt å dyrke det, hold deg unna. Jobb heller med forholdet til din mann.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 1. juli 2013 #10 Skrevet 1. juli 2013 Vil du virkelig risikere at barna dine må vokse opp med skilte foreldre og i to hjem? For det er nemlig en mulig konsekvens om du fortsetter dette. Bryr du deg om familien din, stopper du dette her nå. Gresset er grønnest der man vanner det!
Gjest yrild Skrevet 1. juli 2013 #11 Skrevet 1. juli 2013 Vil du virkelig risikere at barna dine må vokse opp med skilte foreldre og i to hjem? For det er nemlig en mulig konsekvens om du fortsetter dette. Bryr du deg om familien din, stopper du dette her nå. Gresset er grønnest der man vanner det! Gresset er grønnere der man vanner det!!! Hvorfor har jeg aldri hørt det før, det er rett og slett helt riktig :-)
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #12 Skrevet 1. juli 2013 Jeg var også betatt av en annen mann, det begynner å gå over nå etter 2 år! Jeg har en fantastisk mann, ville aldri byttet ut min mann. Men kunne godt ha tenkt meg ei natt med hr L, var helt jævlig de første månedene. Men jeg er så ærlig at jeg fortalte min mann om dette, han hjalp meg å jeg er glad jeg sa det til han. Min mann er heldigvis ikke en sjalu type, vi kjenner hverandre GODT etter 12-års forhold. Han vet jeg er ærlig å at jeg forteller han alt. Mannen min vet godt hvem hr L er, hans firma har bygget huset vårt så vi begge hadde ofte kontakt med denne mannen... Vi fikk et nytt sexliv etter denne hendelsen, jeg får kalle min mann hr L altså navnet til han jeg var betatt av, å etterhvert ble det ikke like spennende med denne hr L. Vi spøker litt om det nå å da:-D Er glad det ikke var omvendt, jeg hadde aldri taklet at min mann var betatt/forelsket i en annen kvinne. Jeg er av den litt mer sjalue typen:-P Behold mannen din, det går over! Anonymous poster hash: 334cb...4b7 Stakkars mannen din. Kalle mannen din navnet til en du er forelsket i høres helt sykt ut for meg. Anonymous poster hash: ccd5a...ee1
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #13 Skrevet 1. juli 2013 Dropp det! Har selv vært der du er nå. Men jeg valgte å holde kontakten og vi møttes flere ganger. Skjedde aldri noe fysisk mellom oss da. Samboeren min fant ut av det, og ble selvfølgelig veldig såret. Nå to år etterpå vet jeg fortsatt ikke om tillitten er helt tilbake. Vi har det fint altså, men jeg vet ikke om han noen gang vil stole 100% på meg igjen Anonymous poster hash: f30a9...657
Tigerpote Skrevet 1. juli 2013 #14 Skrevet 1. juli 2013 Jeg var også betatt av en annen mann, det begynner å gå over nå etter 2 år! Jeg har en fantastisk mann, ville aldri byttet ut min mann. Men kunne godt ha tenkt meg ei natt med hr L, var helt jævlig de første månedene. Men jeg er så ærlig at jeg fortalte min mann om dette, han hjalp meg å jeg er glad jeg sa det til han. Min mann er heldigvis ikke en sjalu type, vi kjenner hverandre GODT etter 12-års forhold. Han vet jeg er ærlig å at jeg forteller han alt. Mannen min vet godt hvem hr L er, hans firma har bygget huset vårt så vi begge hadde ofte kontakt med denne mannen... Vi fikk et nytt sexliv etter denne hendelsen, jeg får kalle min mann hr L altså navnet til han jeg var betatt av, å etterhvert ble det ikke like spennende med denne hr L. Vi spøker litt om det nå å da:-D Er glad det ikke var omvendt, jeg hadde aldri taklet at min mann var betatt/forelsket i en annen kvinne. Jeg er av den litt mer sjalue typen:-P Behold mannen din, det går over! Anonymous poster hash: 334cb...4b7 Stakkars mannen din. Kalle mannen din navnet til en du er forelsket i høres helt sykt ut for meg. Anonymous poster hash: ccd5a...ee1 :o
Fru Ugle Skrevet 1. juli 2013 #15 Skrevet 1. juli 2013 3 valg: 1. Fortsette m flørting, men bli hos din mann. Som vil si: bedra mannen din. 2. Fortsette m flørting, men forlate din mann. 3. Slutte m flørting. Hva vil du?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 2. juli 2013 #16 Skrevet 2. juli 2013 Vil du virkelig risikere at barna dine må vokse opp med skilte foreldre og i to hjem? For det er nemlig en mulig konsekvens om du fortsetter dette. Bryr du deg om familien din, stopper du dette her nå. Gresset er grønnest der man vanner det! Gresset er grønnere der man vanner det!!! Hvorfor har jeg aldri hørt det før, det er rett og slett helt riktig :-) Hehe, ja, jeg sa det til presten i samtalen vi hadde før bryllupet, og han ba så pent om å få sitere meg i andre bryllup fremover også, for han likte det så godt. Men ja, det er veldig sant, og et motto jeg lever etter i mitt samliv. Å bli betatt av andre er helt vanlig og greit, men man bør ikke dyrke det om man vil beholde familien sin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå