Gå til innhold

Hva koster det for silikon egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har tatt...

Jeg er totalt flat, bare tomskinn på ei brystvorte på.

Bruker 80A, bare for å dekke til. Skulle gjerne vært opp i 80B, eller bare fyllt opp tomskinnet rett og slett... 

Har også hørt om transplantasjon av eget kroppsfett, at det kan brukes til bryster. Hvordan foregår evt dette?

Takknemlig for svar, om noen vet :)

Anonymous poster hash: d7a68...1fb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forskjell fra klinikk til klinikk. Men rundt 30 000.

Anonymous poster hash: d7293...1b7

Skrevet

Mellom 20 og 30.000 :) Har ikke hørt om noen som har operert brystene ved hjelp av eget kroppsfett. 

Skrevet

Dette vil jeg gjerne vite svaret på også!

Anonymous poster hash: e9a4d...925

Skrevet

mellom 25-35 000 jeg betalte  ca 29 000 for å legge inn 260, og dette var i 2006. små runde proteser, utenpå muskel. skal du ha anatomiske koster det mer, str varierer i pris, også tror jeg det koster mer å få lagt de under brystmuskel. i tillegg på du bruke ferie eller avspasering etterpå om du ikke kan jobbe med en gang. . jo også må du ut med dette ca hvert 10 -15-20 år ;)

Anonymous poster hash: ab9f8...ab5
Skrevet

mellom 25-35 000 jeg betalte  ca 29 000 for å legge inn 260, og dette var i 2006. små runde proteser, utenpå muskel. skal du ha anatomiske koster det mer, str varierer i pris, også tror jeg det koster mer å få lagt de under brystmuskel. i tillegg på du bruke ferie eller avspasering etterpå om du ikke kan jobbe med en gang. . jo også må du ut med dette ca hvert 10 -15-20 år ;)Anonymous poster hash: ab9f8...ab5

De som legges inn nå må ikke byttes ut, de kan sitte i livet ut.

Då det med hvert 10-15-20 år gjelder ikke lenger.

Anonymous poster hash: 94f98...3db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...