Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #1 Skrevet 1. juli 2013 Dagen lenger? Anonymous poster hash: b7cb0...e2e
Svømmetur Skrevet 1. juli 2013 #2 Skrevet 1. juli 2013 Våres sover. 2,4 mnd. Men, jeg tror vi må begynne å kutte ut snart er ofte hun ikke vil sove. Det er fært å innrømme det, men det er fantastisk med den lille pausen midt på dagen !
Musemorbr / Skrevet 1. juli 2013 #3 Skrevet 1. juli 2013 Bare hvis vi kjører langt i bil og han er ekstra sliten, ellers aldri.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 1. juli 2013 #4 Skrevet 1. juli 2013 Ja den pausen er super Min er snart tre og vi har prøvd oss uten de siste dagene, men jeg tror kanskje det er litt tidlig. Han sovnet for eksempel i dag på sofaen litt før seks, og jeg fikk ikke liv i han før etter 20 min. Tenker han blir lett å legge i kveld, vi skal straks gå på badet nå.
Øyne som ser!! Skrevet 1. juli 2013 #5 Skrevet 1. juli 2013 Han har akkurat sluttet. Han ble 2 i februar.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #6 Skrevet 1. juli 2013 Min slutte når han var 2,5. År. Det var deilig og slippe å ta hensyn til den luren, den krasjet alltid med ting. Anonymous poster hash: 0080f...ad9
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #7 Skrevet 1. juli 2013 Gutten vår på snart 3 sover av og til på dagen. Har fortsatt vogn i barnehagen sånn at han kan få sove 30 minutter hvis han er veldig sliten og grinete, men sjelden vogna er i bruk. sover og en sjelden gang i bilen eller på sofaen hjemme. Men vi tar aldri hensyn til at han skal få en hvil i løpet av dagen lenger siden det blir så sjelden han trenger det. Etter ferien tenkte jeg å droppe å ta med vogn i barnehagen Anonymous poster hash: 14f8b...6ad
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #8 Skrevet 1. juli 2013 Ikke sovet på dagen siden hun var 1,5. Anonymous poster hash: 48c2f...152
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #9 Skrevet 1. juli 2013 Ikke sovet på dagen siden hun var 1,5. Anonymous poster hash: 48c2f...152 Bare av ren nysgjerrighet, hvorfor ikke? Jobber i bhg og vi får innimellom beskjed at 1-2 åringer ikke skal sove noe dom resulterer i ekstremt trøtte, slitne og sutrete småbarn. Anonymous poster hash: 3af57...6df
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #10 Skrevet 1. juli 2013 Ikke sovet på dagen siden hun var 1,5. Anonymous poster hash: 48c2f...152 Bare av ren nysgjerrighet, hvorfor ikke? Jobber i bhg og vi får innimellom beskjed at 1-2 åringer ikke skal sove noe dom resulterer i ekstremt trøtte, slitne og sutrete småbarn. Anonymous poster hash: 3af57...6df Vet ikke, hun var vel bare ikke trett? Hun sluttet av seg selv, og var bare blid og fornøyd. I følge min mor sluttet jeg å sove da jeg var enda yngre, og min bror også da han var 1,5. Naboungen som hun var dagmamma til et år derimot, sov 3 timer på dagen på samme alder. Og trengte den søvnen. Nå gikk hun ikke i barnehage så tidlig, men er ingen prinsippsak, hadde noen fått henne til å sove så vær så god. Anonymous poster hash: 48c2f...152
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #11 Skrevet 2. juli 2013 Jenta mi slutten med dagluren da hun var litt over 2 år, og da var det delt mellom at hun selv ikke vil legge seg når det er sovetid (jeg har aldri instruert barnehagen om å ikke la henne sove lur), og at jeg så det ble mye tull med legging helt plutselig (hun lå og styrte i senga og ropte på meg i timesvis før hun sovnet). Hun er nå 2,5 år og nå hender det hun sovner i bilen på vei fra barnehagen hvis hun er ekstra trøtt, og i helgene blir det også gjerne en lur når vi er ute og kjører bil mellom aktiviteter. Hvis hun sovner i bilen på en hverdag lar jeg henne sove max 20 minutter for at ikke nattesøvnen skal bli ødelagt, men i helgen får hun gjerne sove til hun våkner (eller vi er fremme dit vi skal). Da blir luren opptil en time lang, men da passer det jo ofte at vi tar litt senere kveld en vanlig. Anonymous poster hash: 83eca...ce1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå