Gå til innhold

pris på brukt simo duo 2011


Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter nr 3 i november og etter mange rare vogner til de to første vil vi ha en simo duo. De nye simoene liker jeg ikke, dessuten er baggen mindre på de og de er stygg:(

Har funnet en brukt fra 2011 til 3500kr med stelleveske, solskjerm, myggnett og regntrekk.

Er usikker på om det er mye eller helt ok å betale for en slik vogn?

Den skal vistnok være pent og lite brukt:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Halv pris er jo en grei pekepinn. Vet ikke hvor mye de koster nye?

Skrevet

Halv pris er jo en grei pekepinn. Vet ikke hvor mye de koster nye?

Vogna med alt av tilbehør koster i dag rundt 9500kr. Men tror man får de helt ned i 5000kr på tilbud, har aldri kjøpt simo før så vet liksom ikke helt hvor billige man kan få de på salg o.l.. Kan i grunn velge mellom en 2008modell til 2000kr som er godt men pent brukt eller denne 2011modellen som er lite brukt, veldig usikker på hva jeg skal ta eller om jeg skal vente. Har ikke termin før i november så det er jo ikke noe stress, er bare en skikkelig vinglepetter og litt redd for å takke nei til ett godt tilbud:)

Skrevet

Dersom 2011-modellen er i god stand synes jeg det hørtes ut som et godt kjøp.

 

Anonymous poster hash: 81e7a...5c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...