Gå til innhold

Hva kostet gifteringen din ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er helt grønn på dette område, derfor jeg spørr. Artig å se hva flertallet "har"

Skriv gjerne også hvordan ringen deres er. Jeg ønsker meg en enkel ring i hvitt gull med en midt i mellom stor diamant får man det til ca 30 000 ?

Anonymous poster hash: a926b...617

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en helt vanlig glatt i gult gull. Aner ikke hva den kostet, tror ikke det var av det dyre slaget, kjøpte den ikke selv. Er akkurat en slik ring jeg ønsker å ha som giftering.

Skrevet

Rundt 3000. Ikke diamant, bare glatt gullring.

Forlovelsesringen har fem diamanter og er i hvitt gull. Denne er antikk og kan ikke settes pris på. Derfor tør jeg ikke gå med den :P

Anonymous poster hash: 1ad30...93f
Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Jeg har en helt enkel ring i gull, og den kostet 4000 kr. Forlovelsesringen min derimot er i hvitt gull med diamant...og altfor dyr (så verdien da vi forsikret den)

Skrevet

Jeg har også en helt enkel, den ser ut som det er to glatte ringer som ligger oppå hverandre.

Både jeg og mannen har herremodellen, fordi jeg ikke ønsket diamant i min.

Tror de kostet ca 6000 kr stykket.

Skrevet

Jeg betalte mellom 4 og 5000kr for våre. Det er vanlig glatt gullring, med litt firkantete sider. De er kjempefine og vi har brukt dem som både forlovelsesringer og gifteringer.

Skrevet

13 000. Hvitt gull med 15 små diamanter :)

Skrevet

Vi har helt vanlige gullringer på 4 mm og fikk de på tilbud til rundt 3000 kr for begge.

Akkurat slik jeg ville ha :)

Anonymous poster hash: 48d21...085
Skrevet

Har en børstet titanring med tre diamanter formet som et hjerte, ganske bred. Mannen har uten diamant.

Betalte 4500 for begge tilsammen.

Skrevet

Min kostet 10.000 (på tilbud) 28 små diamanter , hvitt gull. Mannens var billig :-)

Anonymous poster hash: 78c10...db9

Skrevet

Har en i hvitt gull fra Georg Jensen, kostet vel rundt 20.000, vet ikke hvor stor diamanten er.

Anonymous poster hash: 08cd7...6b8

Skrevet

4 mm avrunda gullring, vart vel nokre tusenlappar.

Skrevet

Glatt gullring. 4000 ca.

Anonymous poster hash: 6a3cb...f70

Skrevet

Min er glattgullring med tre diamanter som i et hjerte.. Mener den kosta 7000.. Nydelig fin.. Forlovelse ringen som eg her på den andre hånda kosta 4000.. Den er helt enkel med en stripe rundt.. :)

Skrevet

Hvitt gull blir veldig for oppripet og matt, sjekk ut ringer i Palladium. De er mye sterkere en hvitt gull :)

Skrevet

Er ikke gift, men forlovet. Vi har ringer i hvitt gull, min har en diamant i. Vi betalte 22 tusen for begge sine ringer. Min kostet 14 tusen.

Litt dyrt, var kjæresten min som ordnet alt alene, mens jeg var på ferie. Jeg visste ingen ting :)

Anonymous poster hash: ab718...059

Skrevet

Jeg har ikke lyst på diamanter i min. Det er det i forlovelsesringen min.

De vi har plukket ut vil koste 12000 for begge to. Hvitt gull, tykke, mannens vil være litt bredere enn min.

Skrevet

Rundt femtenhundre, tror jeg. Titan, uten noen steiner.

Anonymous poster hash: 7948f...578
Skrevet

Tror vi betalte rundt 4000 for begge, glatte gullringer.

Anonymous poster hash: 22d53...fe1

Skrevet

Kraftig, børstet platina, ingen stein. Kostet ca 35 000 til sammen. Mannen sin var dyrest, for den er jo en del større...

Anonymous poster hash: 831b9...65b

Skrevet

4 mm avrunda gullring, vart vel nokre tusenlappar.

Det samme har vi. Vår er avrundet både på inn- og utsiden, slik at den er behagelig å ha på. Mener de kostet like over 4000 kr, men mulig jeg husker veldig feil.

I tillegg har jeg en forlovelsesring i hvitt gull med tre store diamanter på som er arv fra min manns familie. Den er verdt rundt 15 000 kr så vidt jeg vet. Svært sjeldent at jeg tør å bruke den.

Anonymous poster hash: b2c71...cbb

Skrevet

Mener det var rundt 10.000,-

Hvitt gull med 6 små diamanter. Er veldig glad i den :-)

Skrevet

Forlovelsesringen koster rundt 24.000, gifteringen 7000.

Anonymous poster hash: 4455c...35c

Skrevet (endret)

Hvitt gull med tre små diamanter (hjerte i midten og to runde på hver side av hjerte). Kostet ca. 7000,- i 2009 (dette var forlovelsesring, men den skal også brukes som giftering). Tror du kan få en ganske fin ring til 30 000,- :)

Mannen sin er også i hvitt gull, glatt og den er bredere enn min. Tror den kostet ca. 6000,-

Endret av millemille

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...