Gå til innhold

Hater puppene mine:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

De er meget små i forhold til kroppen. Jeg er 1.64 og veier ca 60 kg. Trenger ikke bruke bh engang. Hvir jeg bruker må jeg gå for 75a:/ Kunne ønske de var litt større og ikke så fryktelig spisse. flere som har det slik?

Anonymous poster hash: 43f6a...c20
Videoannonse
Annonse
Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Mine ser ut som ørene på en Fuglehund... Men nye pupper kan kjøpes, så det er bare å begynne å spare ;)

Skrevet

Skriver under på den;) vi er jo tross alt i 2013, alt kan kjøpes:-D er det ikke flott?

Skrevet

Puppene mine er kjempefine, en struttende D-cup som peker rett frem, selv etter å ha ammet fire barn :)

Men jeg gremmes over magen min, magemusklene møtes ikke på midten lenger så magen står rett ut som en pyramide, i tillegg til at det henger hud over et keisersnittarr som en diger kjøttpølse midt på magen. Ikke noe å vise frem på stranden akkurat.

Men vi får trøste oss med at de fleste dagene i året har vi klær på, jeg kan bruke  penger på hold in til magen min og du kan bruke penger på en polstret bh til puppene dine. Ingen er perfekt vet du! Vi får fokusere på det som er bra, og glemme det vi ikke er fornøyd med.

Anonymous poster hash: 091b7...5dd
Skrevet

Puppene mine ser ut som ei sol, nippelen er sola og alle strekkmerkene rundt er solstråler. De ser helt forjævlige ut, du kan tenke deg pattene til Lisbeth Salander i filmen menn som hater kvinner. Bare legg på hundre strekkmerker :)

Anonymous poster hash: e3ce2...6fb
Skrevet

Puppene mine ser ut som ei sol, nippelen er sola og alle strekkmerkene rundt er solstråler. De ser helt forjævlige ut, du kan tenke deg pattene til Lisbeth Salander i filmen menn som hater kvinner. Bare legg på hundre strekkmerker :)Anonymous poster hash: e3ce2...6fb

Hahaha:) måtte le litt nå,bra skrevet

Skrevet

Jeg sparer til puppefiksing jeg nå.

Har mitt 3 svangerskap nå og mest sannsynlig siste, så etter amming og når jeg ser hvordan puppene blir igjen tar jeg nok operasjon.

Med mindre de brått skulle bli like fine som nå i svangerskapet da. :)

Går alltid ned i puppene først, så magen, så rompa og lår evnt til slutt :P

Skrevet

Æsj ja.. puppene mine er veldig små. De sår heller ikke i stil med resten av kroppen. Jeg er 158 høy. Og 69kg tung. Må ha 85B. Har en pupp som er en liten A og en som er en stor A eller en liten B. Finner ikke BHer. Etter to ammeperioder er de helt raserte.

Jeg har akkurat bestemt meg for å kjøpe nye pupper. Er ferdig med studiene om 1år. Til da skal jeg ha gått ned 10kg tenker jeg. Da blir det pupper på a mor :D

Anonymous poster hash: f8a24...cc9

Skrevet

Trøst deg med at jenter med små bryster ser yngre og slankere ut enn dem med større pupper. Slipper også unna vondt i ryggen og problemer med klær.

Det er også mye lettere (og finere!) å fikse for små bryster enn for store.

Men du er garantert nydelig! Husk at det er omtrent 50/50 hva menn foretrekker :)

Anonymous poster hash: f2d61...21a
Skrevet

Jeg har nylig sluttet å amme, så nå er de ikke så store og faste som de var før. Kjempetrist, men allikevel absolutt verdt det. Er nå en 70H, så det er jo ikke verdens undergang at de krympet litt =P =)

Skrevet

Hadde gladelig tatt en par små, men relativt faste pupper, kontra de jura jeg har hengende nede på magen nå om dagen -.- Har prydet meg med flotte bryster før jeg ble gravid med nr 1, de var helt utrolige! Som om jeg hadde fjortisspupper i ballongfasong <3 *sukk*

Nå er de svære, flate på topper, og slegger i bånn... Snur jeg meg for fort uten BH og står ved siden av noen, kan jeg bli arrestert for vold med våpen pga sleng tipper jeg :ph34r:

Men takk og pris for flinke leger! Jeg skal operere mage og redusere/løfte brystene etter dette svangerskapet. Nå sier kroppen klart ifra at jeg ikke er noe fødemaskin eller gravidemne, så da gidder jeg ikke å overbefolke jorda noe mer! Da skal a mor finne tilbake til pupper som ikke kan brukes som lagvåpen, og jeg skal kunne snu meg fra mage til side mens jeg sover uten å våkne av at puppen henger fast ved ryggen  :rolleyes:

Anonymous poster hash: e710c...369

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...