Gå til innhold

Belly bandit- noen som har prøvd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste om noen som snakket om belly bandit. Til dere som har prøvd: Har dere kjøpt av denne  produsenten? Noen som har prøvd en billigere variant som funket like bra? 

Holder på å undersøke pris på forskjellige nettsteder og så at det finnes forskjellige varianter/merker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøvde den etter nr2. Har veldig trua på den!

Hadde enorm mage i begge svangerskap og muskulatur og midje kom mye kjappere tilbake etter at jeg brukte den. Kjøpte orginalen, synes ikke den var altfor dyr jeg...6-7 hundre tror jeg. Verdt hver kr:-)

Skrevet

Kan den brukes etter ks mon tro?

Skrevet

www.pavis.no

jeg brukte denne og var utrolig fornøyd.

Skrevet

Magebeltet, ikke den som er med truse. Og den kan du bruke etter operasjoner.

Skrevet

Kan den brukes etter ks mon tro?

Ja, leste at det er mange som bruker spesielt etter ks. Hjelper sånn at det ikke er så vondt. Husker at jeg hadde noe jeg fikk av sykehuset som ga litt trykk, men var ikke nok.

Skrevet

Er litt usikker på om jeg skal kjøpe små eller medium... Er ganske stor nå, men til vanlig bruker jeg str små/36

Skrevet

Da hadde jeg kjøpt small, min ble fort for stor så jeg kjøpte små hemper og sydde i, så jeg skulle kunne bruke den lengre.

Skrevet

Jeg skulle kjøpe og ventet som anbefalt til en uke etter fødsel med tanke på måling og sånn. Jeg var nesten like tynn en uke etter fødsel som før, var bare 7 cm mer. Droppet det kjøpet og er nå tilbake på "normalen". Men jeg har tro på at et slikt magebelte kan hjelpe :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...